Οι εκτιμήσεις για το 2016 ήταν ότι η διαφημιστική δαπάνη για την τηλεόραση θα κυμαινόταν στα 200 εκατομμύρια ευρώ και λίγο πριν το τέλος της χρονιάς θεωρείται ότι θα επαληθευθούν.
Ωστόσο με όσα συμβαίνουν στο τηλεοπτικό τοπίο υπάρχει εγκράτεια στις έως τώρα εκτιμήσεις για την επόμενη χρονιά, το 2017. Αν και πριν από λίγους μήνες εκτιμάτο ότι την επόμενη χρονιά θα σημειωθεί αύξηση της τάξης 5% έως 10%, εντούτοις όλα θα κριθούν από τις εξελίξεις και στην οικονομία της χώρας όσο και στην πολιτική σκηνή, καθώς το «άρωμα» εκλογών θα αλλάξει τα δεδομένα.
Βασικός όμως παράγοντας εξακολουθεί να είναι το να επέλθει ομαλότητα στο τηλεοπτικό τοπίο και να γνωρίζουν πόσοι και ποιοι θα είναι οι διεκδικητές της διαφημιστικής πίτας…!