Τετάρτη, 7 Αυγ.
33oC Αθήνα

Αλλαγή σε θέση «κλειδί» στην ηγεσία του ALPHA

Αλλαγή σε θέση «κλειδί» στην ηγεσία του ALPHA

Αναστάτωση προκλήθηκε χθες το μεσημέρι, στο κανάλι της Κάντζας. Στην αρχή, η είδηση που έσκασε ξαφνικά, αντιμετωπίστηκε από όλους ως «ράδιο αρβύλα», μέχρι τη στιγμή που επιβεβαιώθηκε μέσα από ένα mail που έλαβαν κάποια στελέχη του σταθμού.

 Αποστολέας του ο Νικόλας Γιατρομανωλάκης, Διευθυντής Επικοινωνίας, Γραφείου Τύπου και Marketing του ALPHA, ο οποίος μέσα από το mail που έστειλε, ενημέρωνε για τη λήξη συνεργασίας του με τον τηλεοπτικό σταθμό. Συγκεκριμένα, η ηλεκτρονική επιστολή του, είναι η εξής:

«Αγαπητοί φίλοι και συνεργάτες,

Ίσως κάποιοι από εσάς με είχατε ακούσει να λέω το μόττο που είχα υιοθετήσει τον τελευταίο καιρό, ότι πηγαίνω στη δουλειά σαν να είναι η τελευταία μου ημέρα εκεί. Η ημέρα αυτή λοιπόν ήρθε και είναι γλυκόπικρη.
Γλυκιά γιατί έχω να θυμάμαι πολλά ωραία πράγματα που έμαθα και έκανα τα τελευταία 2.5 περίπου χρόνια στον Alpha αλλά και στη DEMCO. Είμαι πολύ υπερήφανος για τις ευκαιρίες που μου δόθηκαν: Από το να σχεδιάσω και να υλοποιήσω ένα application που και με διεθνή standards ακόμα ξεχωρίζει, μέχρι να λανσάρουμε νέες branded ζώνες που δούλεψαν τόσο καλά που ο ανταγωνισμός ανερυθρίαστα αντέγραψε, από το να κάνουμε καμπάνιες στα social media στις οποίες να ανταποκρίνονται χιλιάδες τηλεθεατών μέχρι να οργανώσουμε τη μετάδοση των εκλογών με πρωτοποριακό τρόπο για τα ελληνικά δεδομένα. Από το να λανσάρουμε την πρώτη εκπομπή στην Ελλάδα που ξεκίνησε στον αέρα και συνεχίστηκε στο internet μέχρι να διαχειριστούμε επικοινωνιακά χωρίς κανέναν τριγμό τις αλλαγές που έλαβαν χώρα στο κανάλι το 2012.

Επιπλέον, στη DEMCO μαζί με την Τέσσα καταφέραμε μέσα σε ελάχιστο χρόνο να υλοποιήσουμε projects που δεν είχαν γίνει για χρόνια, με αποκορύφωμα τον θεσμό του DEMCO Voice πριν δύο εβδομάδες, αλλά και μικρότερα projects για τα οποία όμως είμαι πολύ υπερήφανος προσωπικά, όπως π.χ. να λανσάρουμε νέα κρασιά βασισμένα σε μία ιδέα μου για το branding τους. Λίγοι άνθρωποι έχουν την τύχη να ασχοληθούν με τόσα πολλά, τόσο διαφορετικά και τόσο ενδιαφέροντα σε τόσο μικρό διάστημα, οπότε είμαι πολύ ευγνώμων για αυτό, όπως και για το περιθώριο που μου δόθηκε να πάρω ένα τμήμα το οποίο πριν 3 χρόνια ήταν ο παρίας του σταθμού, να το επαναπροσδιορίσω και να του δώσω λόγο ύπαρξης και προστιθέμενη αξία. Ίσως όλα αυτά δεν ήταν αρκετά, πάντως είναι πράγματα που θα αφήσουν κάποιο ίχνος πίσω τους, και εμένα καλώς ή κακώς αυτό με απασχολούσε πάντοτε περισσότερο από το λεγόμενο PR τόσο σε προσωπικό επίπεδο εντός και εκτός εταιρείας, όσο και ως φιλοσοφία της Διεύθυνσης Επικοινωνίας.
Γλυκιά επίσης γιατί υπάρχουν πολλές ευκαιρίες και πολλά μονοπάτια για να εξερευνηθούν εκεί έξω, και πλέον αισθάνομαι ότι έχω τη δύναμη και την αυτοπεποίθηση να τα ανακαλύψω.
Πικρή κυρίως γιατί πάνω που η πραγματική μου δουλειά θα άρχιζε να φαίνεται, δυστυχώς θα αφήσω πολλά νέα και συναρπαστικά πράγματα στη μέση. Με παρηγορεί αφάνταστα το γεγονός ότι η ομάδα μου με επικεφαλής την Πίμη, την Ιόλη και τον Νίκο θα συνεχίσει και θα πάει ακόμα παραπέρα όλα όσα ξεκινήσαμε μαζί, τα οποία για να πάρετε μια γεύση περιλαμβάνουν:
– την πρωτοποριακή μας καμπάνια για το Πάσχα που παρόμοια της δεν έχει υλοποιηθεί από άλλον σταθμό
– το ανανεωμένο application το οποίο από την άλλη εβδομάδα θα έχει ακόμα πιο απίστευτες δυνατότητες, δεν υπερβάλλω
– το νέο site του σταθμού
– το πρόγραμμα κοινωνικής ευθύνης που θα υλοποιηθεί εντός του Απριλίου με τα Lidl και την Νταϊάν Κόχυλα και τη συνδρομή της Αίγλης στο Δήμο Κερατσινίου
– τον νέο μας θεσμό “Μητέρες της Χρονιάς”
– τις στρατηγικές χορηγίες της Art-Athina, του καλοκαιρινού προγράμματος του Μεγάρου Μουσικής αλλά και τη συνεργασία σε βάθος με τη Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών, που ξεφεύγουν από τη λογική της κλασσικής χορηγίας επικοινωνίας
και τόσα ακόμα που έχουν ήδη δρομολογηθεί
Σε κάθε περίπτωση φεύγω σχεδόν όπως ήρθα: Το ίδιο ξεροκέφαλος, το ίδιο παθιασμένος με τη δουλειά μου, με την ίδια πίστη στις αρχές μου, με την ίδια αμφισβήτηση για ο,τι θεωρείται δεδομένο και, μέχρι βλακείας αλλά εντελώς συνειδητά, καθόλου υποψιασμένος.
Τα υπόλοιπα, δεν έχουν σημασία, τουλάχιστον για εμένα. Είναι προφανή, δεν είναι ουσιώδη, ούτε καινούργια, και εν πάση περιπτώσει τα έχει πει τόσο εύγλωττα πριν 70 χρόνια ο CS Lewis που δεν υπάρχουν πολλά ακόμα να ειπωθούν. Αν έχετε χρόνο μπορείτε να διαβάσετε την σύντομη ομιλία του στο King’s College: http://www.mit.edu/~hooman/ideas/the_inner_ring.htm (ζητώ συγγνώμη από τους μη αγγλομαθείς).
Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους και να σας πω ότι χάρηκα που σας γνώρισα και που συνεργάστηκα μαζί σας. Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω ιδιαιτέρως τον Λαυρέντη, τον Μανώλη και την Γιώτα, των οποίων η στάση από την πρώτη ημέρα της συνεργασίας μας μέχρι και την τελευταία με συγκίνησε.
Τα υπόλοιπα θα τα πω με τον καθένα σας ξεχωριστά από κοντά, θα περάσω σύντομα να σας χαιρετήσω. Στο μεταξύ με βρίσκετε στο nyatromanolakis@post.harvard.edu, στο ny@xombli.com, στο facebook, στο twitter, στο linkedin, στο instagram, στο pinterest κ.λπ. 🙂
Καλή συνέχεια και καλή τύχη.
Νικόλας»

Η επιστολή αυτή λοιπόν, αμέσως προκάλεσε… συναγερμό στο κανάλι της Κάντζας, αφού ο Νικόλας Γιατρομανωλάκης ήταν ένα από τα ηγετικά στελέχη του σταθμού, αλλά και στενός συνεργάτης του ιδιοκτήτη του, Δημήτρη Κοντομηνά. Μάλιστα, ενώ η συνεργασία του Γιατρομανωλάκη ξεκίνησε με το τον ALPHA όταν ο σταθμός ανήκε στο γερμανικό όμιλο RTL, εντούτοις όχι μόνο παρέμεινε στο σταθμό και μετά την αποχώρηση των γερμανών διοικούντων, αλλά ανέλαβε κι άλλα, επιπλέον καθήκοντα, όπως τον τομέα του Marketing, όταν τον απέκτησε ξανά ο Δημήτρης Κοντομηνάς. Χαρακτηριστικό δε είναι ότι τον Ιανουάριο του 2013 ανανεώθηκε η συνεργασία του με τον ALPHA, αναγνωρίζοντας τον επιτελικό και σημαίνοντα ρόλο του, κάτι που το γνώριζαν όλοι στο κανάλι της Κάντζας.
Τι ήταν αυτό λοιπόν που προκάλεσε το ξαφνικό «διαζύγιο»; Όπως φαίνεται, το «διαζύγιο» προκλήθηκε λόγω διαφορών στη χάραξη της στρατηγικής του σταθμού, καθώς ο Νικόλας Γιατρομανωλάκης, όπως λέγεται από χθες στην Κάντζα, είχε εκφράσει τη διαφωνία του σε θέματα στρατηγικής, τόσο μέσα από τη θέση του στον τομέα Επικοινωνίας, όσο και από αυτή στο Marketing. Έτσι, λήφθηκε η κοινή συναινέσει, λήξη της συνεργασίας τους, που όπως αποδεικνύεται είχε δρομολογηθεί τις τελευταίες μέρες, καθώς ήδη, τη μία από τις θέσεις του, αυτή στο Γραφείο Τύπου, αναλαμβάνει η Άννα Βλαβιανού, στενή συνεργάτιδα επί σειρά ετών του Λάκη Λαζόπουλου. Μπορεί λοιπόν η είδηση να «έσκασε» χθες, αλλά οι διαφωνίες στη στρατηγική είχαν προκύψει εδώ και καιρό, δρομολογώντας τις εξελίξεις. Ωστόσο, έως τώρα, δεν έχει βρεθεί το πρόσωπο που θα αναλάβει και τα ηνία στον τομέα Marketing, το άλλο πόστο που κατείχε ο Νικόλας Γιατρομανωλάκης, αλλά, σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες μου, έχουν ήδη πραγματοποιηθεί επαφές με δύο πρόσωπα, χωρίς ωστόσο να έχει ληφθεί ακόμα η τελική απόφαση.

Γρηγόρης Μελάς

Media Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε