Αρχές καινούργιου μήνα λοιπόν και στα επιτελεία των τηλεοπτικών σταθμών μελετούν τις «εισπράξεις» του προηγούμενου μήνα, του Μαρτίου, στο «ταμείο» της τηλεθέασης. Κι όπως αποδεικνύεται από τις μετρήσεις τηλεθέασης της Nielsen έχουν υπάρξει πολλές αλλαγές. Κατ’ αρχάς στην κορυφή της κατάταξης βρίσκεται πλέον ο ΣΚΑΪ έχοντας ανεβάσει κατά πολύ τις πτήσεις του στους πίνακες τηλεθέασης, κάτι που σαφώς οφείλεται στο ριάλιτι απόκτημά τους, το «Survivor».
Ο σταθμός του Φαλήρου που δεν κατάφερνε τόσα χρόνια με το «ειδησεογραφικό προφίλ» του να συγκεντρώσει στη συχνότητά του τόσους πολλούς τηλεθεατές φιγουράρει πλέον στην κορυφή της κατάταξης, τόσο στο γενικό σύνολο όσο και στο «δυναμικό κοινό». Δυνατή… αντίσταση στον «τυφώνα Survivor» επιδεικνύει ο ΑΝΤ1 καταφέρνοντας να βρίσκεται πολύ λίγο πίσω από τον ΣΚΑΪ στην κούρσα του γενικού συνόλου, ενώ ο ALPHA συνεχίζει την πτωτική πορεία του.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Στον παρακάτω πίνακα μπορείτε να δείτε αναλυτικά τους μέσους όρους τηλεθέασης των τηλεοπτικών σταθμών τον Μάρτιο του 2017 τόσο στο γενικό σύνολο όσο και στο «δυναμικό κοινό» και συγκρίνοντάς τους με αυτούς του Φεβρουαρίου (αναφέρονται εντός παρενθέσεων) αποδεικνύεται το κέρδος ή η… χασούρα των σταθμών στο «ταμείο» της τηλεθέασης:
Τηλεοπτικός σταθμός | Μέσος όρος % Γενικό Σύνολο Μάρτιος 2017 (Φεβρουάριος 2017) |
Μέσος όρος % Δυναμικό Κοινό Μάρτιος 2017 (Φεβρουάριος 2017) |
ΣΚΑΪ | 18,0 (14,3) | 20,4 (12,7) |
ANT1 | 17,0 (17,5) | 13,3 (15,2) |
ALPHA | 14,0 (14,2) | 13,6 (14,4) |
STAR | 9,7 (10,4) | 9,9 (11,4) |
MEGA | 7,8 (8,2) | 11,1 (11,7) |
EPSILON | 7,2 (7,3) | 4,2 (4,0) |
ΕΡΤ1 | 4,3 (4,8) | 2,2 (2,5) |
ΕΡΤ2 | 2,9 (3,0) | 2,1 (2,0) |
Και μπορεί κάποιοι να υποστηρίζουν ότι είναι «αριθμοί χωρίς νόημα», αλλά είναι γνωστό ότι από το «ταμείο» της τηλεθέασης εξαρτάται κατά μεγάλο μέρος το πόσο κομμάτι από τη διαφημιστική πίτα θα διεκδικήσουν οι τηλεοπτικοί σταθμοί τους επόμενους μήνες. Κι αν το ταμείο σημειώσει έλλειμμα τότε δεν αποκλείεται να προκληθούν… αλλαγές σε τηλεοπτικούς σταθμούς!