Ο τελικός του talent show σημείωσε 35,2% μέσο όρο στο σύνολο και 34,6% στο δυναμικό κοινό, ενώ ο τελικός του πρώτου κύκλου είχε φέρει στο κανάλι του Φαλήρου 27,3% και 32,6%, αντίστοιχα!
Βέβαια, για να τα λέμε όλα, η συνολική πορεία του δεύτερου κύκλου (με 27 επεισόδια) σημείωσε 26,5% στο γενικό σύνολο και 26,9% στο δυναμικό κοινό, ενώ ο πρώτος κύκλος (με 26 επεισόδια) είχε φέρει στον ΣΚΑΪ 28,3% και 32,4%, αλλά σαφέστατα ο ανταγωνισμός ήταν φέτος πιο… σκληρός καθώς απέναντί του είχε δυνατούς αντιπάλους, όπως το «Nomads» και το «Πάμε πακέτο»!
Λογικό λοιπόν με αυτές τις πτήσεις στους πίνακες τηλεθέασης να ανοίγουν… περτικαλάδες στο κανάλι του Φαλήρου για να το γιορτάσουν και να ευελπιστούν ότι θα… ανανεωθεί η συνεργασία με την τούρκικη εταιρεία «Acun Medya» και για τρίτο κύκλο…!