Ένα καινούργιο ριάλιτι που έχει προβληθεί με επιτυχία σε αρκετές χώρες του κόσμου πρόκειται σύντομα να βγει και στο εγχώριο τηλεοπτικό τοπίο. Ο πρωτότυπος τίτλος του «Shopping Monsters» και όπως πολύ καλά καταλάβατε σκοπός του είναι… τα ψώνια!
Κυριολεκτικά πρόκειται για ψώνια κι όχι… μεταφορικά, αφού οι διαγωνιζόμενες πρέπει με ορισμένα χρήματα που τους δίνονται από την παραγωγή να ξεκινήσουν τα ψώνια, τις αγορές, ώστε να προετοιμαστούν κατάλληλα για κάποια συγκεκριμένη εκδήλωση. Τα ψώνια συμπεριλαμβάνουν ολοκληρωμένο πακέτο περιποίησης καθώς στον προϋπολογισμό -που ποικίλει ανάλογα το θέμα- υπολογίζεται και το κομμωτήριο ή ότι άλλο είναι απαραίτητο για τη «μεταμόρφωση».
Η κάθε μία από τις πέντε διαγωνιζόμενες λοιπόν… ορμά στα μαγαζιά προσπαθώντας σε ορισμένο χρόνο και με ορισμένα χρήματα στην τσέπη να κερδίσει την υψηλότερη βαθμολογία από τις υπόλοιπες διαγωνιζόμενες καθώς στο τέλος κάθε «μεταμόρφωσης» πρέπει να δώσουν το βαθμό τους για την αντίπαλό τους.
Και αν η όλη διαδικασία σας θυμίζει το «Κάτι ψήνεται» αλά πασαρέλα δεν θα έχετε άδικο να κάνετε τη σύγκριση. Η κάμερα παρακολουθεί την κάθε διαγωνιζόμενη στην τετράωρη προσπάθειά της να «μεταμορφωθεί» και που στο τέλος προχωρά στην πασαρέλα για να κριθεί και να βαθμολογηθεί από τις υπόλοιπες. Αυτή που θα συγκεντρώσει την υψηλότερη βαθμολογία είναι η νικήτρια της βδομάδας και… πάμε για άλλα «Shopping Monsters» την επόμενη βδομάδα.
Σύμφωνα λοιπόν με έγκυρες πληροφορίες μου το ριάλιτι αυτό το έχει «κλείσει» το STAR με σκοπό να το βγάλει στον αέρα από τον καινούργιο χρόνο και μάλιστα ήδη έχει ξεκινήσει η προετοιμασία του. Αξίζει δε να σημειώσω ότι δημιουργός του και αυτός που διαχειρίζεται τα δικαιώματά του σε όλο τον κόσμο είναι ο Ruyhan Durali, ο τούρκος παραγωγός που έχει και το «Blind Taste» που προβάλλει επίσης το κανάλι της Κηφισιάς με παρουσιαστή τον Δημήτρη Σκαρμούτσο! Όπως φαίνεται μάλιστα σκοπός των στελεχών του STAR είναι να «χτυπήσει» το «Κάτι ψήνεται» του ALPHA, παραθέτοντας απέναντι στα… παπουτσάκια του ριάλιτι μαγειρικής πολλές… γόβες στιλέτο!