Ο ηθοποιός Δημήτρης Μαζιώτης, σε συνέντευξη που έδωσε, αναφέρθηκε στις Άγριες Μέλισσες και στη συνεργασία του με τη Μαρία Κίτσου.
Ο Δημήτρης Μαζιώτης, που υποδύεται τον δικηγόρο της Ελένης στις Άγριες Μέλισσες, εξήγησε πώς προέκυψε η συνεργασία του με την επιτυχημένη σειρά του ΑΝΤ1, ενώ αναφέρθηκε και στην πιο “δυνατή” σκηνή που γύρισε ο ίδιος στη σειρά.
Αρχικά θα ήθελα να μου πεις πώς προέκυψε η συνεργασία σου με τις Άγριες Μέλισσες…
Με κάλεσε η υπεύθυνη ακροάσεων, Μιράντα Ρωσταντή, κάναμε μια συνάντηση και ύστερα από τρεις οντισιόν μού ανακοίνωσε πως θα υποδυθώ τον δικηγόρο της Ελένης, τον Μιχάλη Σαράφη. Φυσικά, η χαρά μου ήταν τεράστια.
Παρακολουθούσες τη σειρά στον πρώτο κύκλο επεισοδίων; Τι εντύπωση σου είχε αφήσει;
Φυσικά και την παρακολουθούσα, ανελλιπώς. Ήμουν κι εγώ ένας από τους φανατικούς θεατές. Από το πρώτο κιόλας επεισόδιο με είχε καθηλώσει, τόσο το σενάριο όσο και ο επαγγελματισμός όλων των συντελεστών. Το αποτέλεσμα ήταν άψογο, αισθητικά και υποκριτικά.
Ήταν εύκολο να ενσωματωθείς στη σειρά;
Παρόλο που τα γυρίσματα της δίκης ήταν πολύ απαιτητικά, το κλίμα ήταν άκρως φιλικό και επαγγελματικό με αποτέλεσμα να προσαρμοστώ άμεσα. Πιστεύω πως είναι ευλογία να σου δίνεται η δυνατότητα να συμμετέχεις σε μια τέτοια παραγωγή και να παίζεις με καταξιωμένους συναδέλφους.
Πώς είναι η συνεργασία σου με τη Μαρία Κίτσου, που υποδύεται την Ελένη;
Τη Μαρία δεν τη γνώριζα προσωπικά, παρά μόνο καλλιτεχνικά, και ανέκαθεν τη θεωρούσα εξαιρετική ηθοποιό. Από την πρώτη μας επαφή δέσαμε ενεργειακά. Είναι ένας άνθρωπος ανοικτός, δοτικός και με πολύ χιούμορ. Καταφέρνει με την αύρα και το ταλέντο της να δημιουργεί το κατάλληλο έδαφος και κλίμα έτσι ώστε να γυριστούν αυτές οι απαιτητικές σκηνές του έργου. Μου προσέφερε μια “ασφάλεια” και πραγματικά την ευχαριστώ.
Ποια σκηνή της δίκης είναι για εσένα η πιο σημαντική και δυνατή και γιατί;
Σίγουρα η σκηνή που η Ελένη αποκάλυψε στον Σαράφη όλη την αλήθεια για το φόνο, την ανάμειξη των αδελφών της και των νέων στοιχείων γι’ αυτόν. Έντονη και φορτισμένη σκηνή και κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων.