Συγκεντρώνει κάθε χρόνο χιλιάδες κόσμο από όλα τα μέρη του κόσμου που ασχολούνται με την κινηματογραφική βιομηχανία διεθνώς.
Από το 1991 όπου ξεκίνησε το American Film Market, στη Σάντα Μόνικα, αποτελεί από τις σημαντικότερες αγορές για ταινίες, αλλά και ανταλλαγή απόψεων για την έβδομη Τέχνη… και όχι μόνο!
Φέτος όμως, λόγω της πανδημίας του κορονοϊού η Αμερικανική Αγορά Κινηματογράφου θα γίνει διαδικτυακά, εξακολουθώντας όμως να κερδίζει το διεθνές ενδιαφέρον καθώς έχουν προβλεφθεί όσα χρειάζονται για τη συμμετοχή των ενδιαφερομένων από όποιο σημείο του πλανήτη κι αν βρίσκονται. Έτσι οι συμμετέχοντες θα μπορούν να «κινούνται» virtual στους χώρους του AFM,, να συζητούν με σημαντικούς παράγοντες και να πουλήσουν ή να αγοράσουν φιλμς, αφού μάλιστα θα μπορούν να τις δουν στα screening rooms που έχουν ετοιμαστεί από τους διοργανωτές.
Αξίζει να αναφέρω ότι ανάμεσα στους συμμετέχοντες με δικό της περίπτερο θα είναι η Omega Entertainment του Νίκου Μαστοράκη, όπου θα υπάρχουν κινηματογραφικοί θησαυροί αλλά και δυο καινούργια projects που βρίσκονται ακόμα σε στάδιο προετοιμασίας.
Όπως μάλιστα «πρόδωσε» ο γνωστός σκηνοθέτης και παραγωγός σε λογαριασμό του στα social media το VHS, THE GOLDEN YEARS είναι «ταινία περιπέτειας στον κόσμο του home video, του πλούτου και του κίνδυνου των 80s.»
Το δεύτερο είναι μία τηλεοπτική σειρά με τίτλο CRIMSON ROBE που σύμφωνα με τον Νίκο Μαστοράκη «ξετυλίγεται σε μια αρχαία Αθήνα όπως κανείς δεν την έχει δει, όταν ένας νομικός σύμβουλος (την εποχή του Περικλέους) βρίσκεται στο δρόμο του πρώτου serial killer της ιστορίας!»
Έτσι λοιπόν ανάμεσα στα δεκάδες περίπτερα μεγάλων εταιρειών παραγωγής από όλο τον κόσμο θα είναι κι αυτό της Omega Entertainment με κινηματογραφικούς θησαυρούς, που δικαιολογημένα εκτιμάται ότι θα κερδίσουν το ενδιαφέρον πολλών συμμετεχόντων του American Film Market, το οποίο φέτος, από τις 9 έως τις 13 Νοεμβρίου, λόγω κορονοϊού θα ανοίξει τις πύλες του μόνο διαδικτυακά.