Άνοδο στις τηλεθεάσεις του έχει σημειώσει το κανάλι της Κηφισιάς επιλέγοντας να συμπεριλάβει στο prime time του ριάλιτι.
Έτσι μετά το «Greece Next Top Model» το STAR έχει στον αέρα του το «Master Chef» δίνοντας βάρος στις… ριαλιτο-καταστάσεις που προκύπτουν μεταξύ των διαγωνιζομένων. Λόγω λοιπόν της ανόδου που έχει σημειώσει ο σταθμός σε αυτού του είδους την τυπολογία προσπαθούν να βρουν ποιο θα είναι το επόμενο… ριαλιτο-βήμα τους στο τηλεοπτικό τοπίο. Μάλιστα στη Διεθνή Αγορά Ανάπτυξης και Διανομής Περιεχομένου Τηλεοπτικών Προγραμμάτων, τη MIPTV 2019, που πραγματοποιήθηκε την προηγούμενη βδομάδα στις Κάνες στελέχη του STAR έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για ένα ριάλιτι που έχει… προϊστορία στο εγχώριο τηλεοπτικό τοπίο. Ο λόγος για τη «Φάρμα» που μέχρι πρότινος είχε ο ΑΝΤ1 αλλά αποφάσισε να μην την κάνει κι έτσι στελέχη του STAR σκέφτηκαν να της ρίξουν… έναν έλεγχο για να δουν αν συμφέρει να εντάξουν το ριάλιτι στο πρόγραμμά τους.
Βέβαια η πρόταση δεν έχει βρει σύμφωνα όλα τα στελέχη του σταθμού της Κηφισιάς και προς το παρόν γίνεται μελέτη του κόστους για να αποφασίσουν αν τελικά… συμφέρει να το εντάξουν στο πρόγραμμα της επόμενης σεζόν ή θα πρέπει να ψάξουν για κάποιο άλλο ριάλιτι…!