Βέβαια όταν το αποτέλεσμα του λογαριασμού αποτυπώνεται και ως «λυπητερή» προσπαθούν να… απαξιώσουν το «ταμείο» με επιχείρημα ότι «δεν δίνουμε και μεγάλη σημασία». Όταν όμως στους πίνακες τηλεθέασης έχουν υψηλές πτήσεις τότε είναι… τρανταχτό επιχείρημά τους για το «πόσο καλά πηγαίνουμε».
Ποιοι λοιπόν πήγαν καλά και ποιοι είδαν να έχουν χάσει στο «ταμείο» της τηλεθέασης; Σύμφωνα με τις μετρήσεις τηλεθέασης της Nielsen στο γενικό σύνολο πρώτος στην κούρσα τερμάτισε ο ΑΝΤ1, ενώ στο «δυναμικό κοινό» στην πρώτη θέση της κατάταξης βρέθηκε ο ALPHA. Αλλαγές στην κατάταξη σε σχέση με τις δύο μετρήσεις παρατηρούνται και στις υπόλοιπες θέσεις αφού στο γενικό σύνολο μετά από ΑΝΤ1 και ALPHA ακολουθούν κατά σειρά: ΣΚΑΪ, STAR, MEGA, EPSILON και… έπονται τα δύο κρατικά κανάλια, ΕΡΤ1 και ΕΡΤ2.
Στο δυναμικό κοινό όμως μετά από ALPHA και ΑΝΤ1, ακολουθούν κατά σειρά MEGA, STAR, ΣΚΑΪ, EPSILON και ξανά τελευταία τα δύο κρατικά κανάλια, ΕΡΤ1 και ΕΡΤ2. Στον παρακάτω πίνακα λοιπόν μπορείτε να δείτε τους μέσους όρους των τηλεοπτικών σταθμών όπως προκύπτουν από τις μετρήσεις τηλεθέασης της Nielsen, τόσο στο γενικό σύνολο όσο και στο δυναμικό κοινό, αλλά και τι είχαν κάνει έναν χρόνο πριν, τον Νοέμβριο του 2015 (στοιχείο που αναγράφεται εντός παρένθεσης), αλλά και τον προηγούμενο μήνα, τον Οκτώβριο του 2016.
Τηλεοπτικός σταθμός |
Μέσος όρος % Γενικό Σύνολο Νοέμβριος 2016 (Νοέμβριος 2015) – Οκτώβριος 2016 |
Μέσος όρος % Δυναμικό Κοινό Νοέμβριος 2016 (Νοέμβριος 2015) – Οκτώβριος 2016 |
ANT1 |
16,4 ( 16,4 ) – 15,5 |
15,2 ( 15,9 ) – 14,5 |
ALPHA |
15,1 ( 15,6 ) – 13 |
16,2 ( 16,1 ) – 15 |
ΣKAI |
11,7 ( 9 ) – 11,3 |
8 ( 6,6 ) – 7,2 |
STAR |
11,1 ( 9,7 ) – 11 |
10,9 ( 11 ) – 10,7 |
MEGA |
9,4 ( 13,3 ) – 10,4 |
13,5 ( 13,7 ) – 14,8 |
E |
7,8 ( 5,9 ) – 8,1 |
4,9 ( 4 ) – 5,1 |
EΡΤ 1 |
5,5 ( 5,7 ) – 5,8 |
3,1 ( 3,1 ) – 3,1 |
ΕΡΤ 2 |
2,3 ( 1,7 ) – 2,3 |
1,3 ( 1,3 ) – 1,4 |
Για να καταλάβετε τη δυσαρέσκεια που προκαλεί το «ταμείο» και σε ποιους αρκεί να σκεφτείτε ότι το MEGA αποδεικνύεται ακόμα «μάχιμο» αποσπώντας χωρίς live πρόγραμμα σημαντικό μερίδιο από το «ταμείο» και ως εκ τούτου και από τη διαφημιστική πίτα, όταν ο ΣΚΑΪ μάλιστα έχει βγάλει «βαρύ οπλισμό» στη μάχη, όπως το «VOICE» και τελικά… μία από τα ίδια, μην καταφέρνοντας να βάλει στη συχνότητά του σημαντικό αριθμό τηλεθεατών.