Media

Η μετά… Survivor εποχή

Το ότι ήταν ΤΟ «πρόγραμμα της σεζόν» δεν χωρά αμφιβολία καθώς όχι μόνο σημείωσε πολύ υψηλές πτήσεις στους πίνακες τηλεθέασης αλλά ανάγκασε και άλλους τηλεοπτικούς σταθμούς να «κινηθούν» στους δικούς του ρυθμούς προκειμένου να… επιβιώσουν στη «μάχη» της τηλεθέασης.

Τι έγινε όμως στη… μετά «Survivor εποχή»; Πώς διαμορφώθηκε η «μάχη» της τηλεθέασης τον προηγούμενο μήνα, τον Ιούλιο, που το «Survivor» δεν έπαιζε στον αέρα του ΣΚΑΪ; Κατάφερε το κανάλι του Φαλήρου να παραμείνει στην κορυφή της κατάταξης ή οι τηλεθεατές επέλεξαν άλλους τηλεοπτικούς σταθμούς; Η απάντηση είναι… έτσι κι έτσι, αφού ναι μεν ο ΣΚΑΪ τερμάτισε και πάλι πρώτος στην κούρσα της τηλεθέασης στο γενικό σύνολο, αλλά έχοντας σημειώσει σημαντική μείωση στο ποσοστό του και χάνοντας τη «μάχη» στο «δυναμικό κοινό», στους τηλεθεατές ηλικίας 15 έως 44 ετών, από τον ΑΝΤ1.

Στον παρακάτω πίνακα αναφέρονται οι μέσοι όροι τηλεθέασης που σημείωσαν οι τηλεοπτικοί σταθμοί τον Ιούλιο στο γενικό σύνολο και στο «δυναμικό κοινό», ενώ εντός παρένθεσης αναφέρονται οι μέσοι όροι τους τον προηγούμενο μήνα, τον Ιούνιο, αποτυπώνοντας έτσι το «κέρδος» και τη «χασούρα» τους!

Έτσι λοιπόν, σύμφωνα με τις μετρήσεις τηλεθέασης της Nielsen είναι φανερό ότι στη «μετά Survivor εποχή» ο ΣΚΑΪ έχασε αρκετούς τηλεθεατές από τη συχνότητά του, αλλά εξακολούθησε να διατηρεί «δυναμική» παρουσία στο τηλεοπτικό τοπίο. Κάτι που τον «βάζει με το δεξί» την επόμενη σεζόν… αν και εφόσον βεβαίως βεβαίως… δεν αλλάξουν κάποια δεδομένα και… συμφωνίες…!

 

Media

Σχολιάστε

Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Media: Περισσότερα άρθρα