Το δελτίο Τύπου που κυκλοφόρησε ανέφερε μεταξύ άλλων πως «Ο κ. Smith διετέλεσε για πολλά χρόνια πρόεδρος του NBC Universal International και του αποδίδεται η επιτυχημένη πορεία του αμερικανικού Ομίλου ως προς τη διεθνή παραγωγή και την τηλεοπτική παρουσία σε παγκόσμιο επίπεδο. Στην πολύχρονη και επιτυχημένη πορεία του ως Προέδρου του NBC Universal International, το όνομά του συνδέθηκε άρρηκτα με τη ραγδαία επέκταση των διεθνών δραστηριοτήτων του αμερικανικού Ομίλου. Μεταξύ άλλων σχεδίασε και εφάρμοσε ένα στρατηγικό πλάνο το οποίο οδήγησε σε αύξηση των εσόδων του NBC από διεθνείς δραστηριότητες σε ποσοστό άνω του 60% μέσα σε τέσσερα χρόνια, φτάνοντας τα 4,1 δισεκατομμύρια δολάρια».
Στην ίδια ανακοίνωση μάλιστα, ο Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Oμίλου AΝΤΕΝΝΑ Θοδωρής Μ. Κυριακού δήλωνε ότι «Ο Peter Smith έρχεται στον Όμιλό μας τη στιγμή που προχωρούμε στην υλοποίηση του επόμενου σταδίου της στρατηγικής επέκτασής μας. Η 25ετής εμπειρία του στα Media θα είναι ανεκτίμητη στο σχεδιασμό των επόμενων κινήσεων για ανάπτυξη των διεθνών δραστηριοτήτων μας. Θα διαχειριστεί την επέκτασή μας ενώ ταυτόχρονα θα συμβάλει καθοριστικά στη δημιουργία και την απόκτηση νέων ψηφιακών Μέσων».
Στο σημείο αυτό να αναφέρω ότι ο Peter Smith είναι προσωπική επιλογή του Θοδωρή Κυριακού με τον οποίο γνωρίζεται πολλά χρόνια και συνεργάστηκε στενά μαζί του τον τελευταίο χρόνο ως μέλος του Αdvisory Board του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ. Μέσα από την ανάληψη των νέων καθηκόντων του ο Peter Smith πρόκειται να βοηθήσει στην επέκταση του Ομίλου σε νέες γεωγραφικές περιοχές, σε ό,τι αφορά τις διεθνείς παραγωγές, αλλά και στις επενδύσεις στον τομέα των ψηφιακών Μέσων.
Αξιοσημείωτο είναι ότι η συνεργασία του Peter Smith με τον Όμιλο ΑΝΤ1 σχολιάστηκε από μερίδα του διεθνούς Τύπου, όπως τους «Financial Times» και το «Variety», που επισημαίνουν τη στρατηγική επέκταση του ελληνικού Ομίλου στη νοτιανατολική Ευρώπη και στο ρόλο του έμπειρου στελέχους, τονίζοντας ότι «Ο Όμιλος με γραφεία στο Άμστερνταμ, το Λονδίνο, την Αθήνα και τη Νέα Υόρκη διανέμει περιεχόμενο σε πάνω από 40 χώρες».
Όπως αποδεικνύεται λοιπόν η επεκτατική πολιτική του Ομίλου ΑΝΤ1 έχει κερδίσει το ενδιαφέρον και την προσοχή ακόμα και των ξένων Μέσων.