Δευτέρα, 2 Δεκ.
12oC Αθήνα

Η ψήφος των τηλεθεατών το μήνα των εκλογών

Η ψήφος των τηλεθεατών το μήνα των εκλογών

Έντονη ειδησεογραφία είχε ο προηγούμενος μήνας λόγω των εκλογών για την αυτοδιοίκηση και την ευρωβουλή με αποτέλεσμα άλλοι να δουν έσοδα στο «ταμείο» της τηλεθέασης ενώ άλλοι είδαν … έξοδο των τηλεθεατών από τη συχνότητά τους.

Τι έβγαλε λοιπόν η «κάλπη» της τηλεθέασης τον προηγούμενο μήνα, τον Μάιο; Ποιοι κέρδισαν και ποιοι έχασαν;

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Nielsen κερδισμένος αναδεικνύεται ο ΣΚΑΪ που λόγω της ειδησεογραφίας βρέθηκε στην κορυφή της κατάταξης στο γενικό σύνολο ξεπερνώντας ελάχιστα τον ALPHA που όμως κέρδισε στη «μάχη» του δυναμικού κοινού. Με πεσμένα τα ποσοστά τηλεθέασης έκλεισε ο μήνας για τον ΑΝΤ1 που βρέθηκε στην τρίτη θέση της κατάταξης και στο γενικό σύνολο και στο δυναμικό κοινό. Αξιοσημείωτη είναι η ισοβαθμία του ALPHA με το STAR αφού σημείωσαν τις ίδιες επιδόσεις στο δυναμικό κοινό, οπότε είναι λογικό στους σταθμούς της Κηφισιάς να χαίρονται που στο εν λόγω κοινό σημειώνουν τα υψηλότερα ποσοστά.

Αναλυτικά λοιπόν στον παρακάτω πίνακα μπορείτε να δείτε τους μέσους όρους των τηλεοπτικών σταθμών στο γενικό σύνολο και στο δυναμικό κοινό  που έχουν προκύψει από τις μετρήσεις της Nielsen για τον Μάιο  ενώ εντός παρένθεσης αναφέρονται οι αντίστοιχοι μέσοι όροι τους τον προηγούμενο μήνα, τον Απρίλιο.

Όπως βλέπουμε το OPEN συνέχισε να διαγράφει χαμηλές πτήσεις στους πίνακες τηλεθέασης και να βρίσκεται στην τελευταία θέση των ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών εθνικής εμβέλειας. Από την άλλη, αξιοσημείωτο επίσης είναι πως τα κρατικά κανάλια και ιδιαίτερα η ΕΡΤ1 όχι μόνο δεν κατάφερε με την πολιτική επικαιρότητα να ανεβάσει τα ποσοστά της αλλά παρέμεινε στα ίδια χαμηλά επίπεδα αποδεικνύοντας ότι δεν είναι από τις πρώτες επιλογές των τηλεθεατών…!

Media Τελευταίες ειδήσεις