Όσα εξομολογήθηκε η Μαντώ στην εκπομπή “Πάμε Δανάη” του Μεγάλου Καναλιού.
Στην προσωπική και επαγγελματική της διαδρομή, τα κιλά και τη συνεργασία με τον Φοίβο γύρισε η Μαντώ στην αναδρομή που έκανε μέσα από τη στήλη Vintage Stories την Δευτέρα στην εκπομπή “Πάμε Δανάη” του MEGA.
«Η επαγγελματική μου αφετηρία έγινε στα 13 στην παράσταση «Jesus Christ Superstar», που είχε ανεβάσει ο Μίμης Πλέσσας και ο Δημήτρης Μαλαβέτας. Το ξεκίνημα μου δεν ήταν εύκολο, γιατί οι γονείς μου δεν με ήθελαν τραγουδίστρια ή καλλιτέχνιδα, με ήθελαν δικηγόρο.
Η μουσική με διάλεξε δεν την διάλεξα εγώ. Είδα μία αγγελία ότι, έκαναν ακροάσεις για το συγκεκριμένο μιούζικαλ, είπα ψέματα πως πάω να διαβάσω στο σπίτι μίας φίλης μου, με είδε ο κύριος Πλέσσας και ξεκίνησα να δουλεύω», ανέφερε αρχικά η Μαντώ.
Η Μαντώ είπε στη συνέχεια: «Το πρώτο βιντεοκλίπ ήταν το «αυτό το καλοκαίρι» το 1989. Είχαμε πάει στα νησιά του Αργοσαρωνικού. Γυρίστηκε μέσα σε βάρκες, πλοία και σκάφη, τα βιντεοκλίπ ακόμη τότε, δεν ήταν τόσο οργανωμένα. Αν το δείτε στο youtube, το κλιπ είναι περισσότερο σαν τηλεοπτικό γύρισμα. Eίχα πάρει δικά μου ρούχα μαζί! Το «στοιχηματίζω» του 1990 ίσως είναι η μεγαλύτερη μου επιτυχία. Το πρώτο βιντεοκλίπ δεν άρεσε στην εταιρεία μου, έλεγαν πως είναι σκοτεινό!
Γυρίστηκε δεύτερο με αποτέλεσμα το «στοιχηματίζω» να έχει 2 βιντεοκλίπ, ένα πιο σκοτεινό και ένα πιο φωτεινό με το στόρι από την ταινία «Casablanca». Ήταν μία αναφορά στην τελευταία σκηνή του έργου, πού ο Χάμφρι Μπόγκαρντ φεύγει, και εκείνη τον βλέπει να φεύγει, το «για δες ποιός μιλάει, εσύ» με τις φοβέρες φράντζες και τα φουσκωτά μαλλιά, τα οποία δεν θέλω να τα βλέπω άλλα τότε ήταν ωραία!».
Για την συνεργασία της με τον Φοίβο, η Μαντώ δήλωσε: «Στο «φυλάκισε με» δεν υπήρχαν εκείνη την εποχή τα drones και ότι γυρίσματα κάναμε ήταν με ελικόπτερο. Γυρίσαμε όλη τη δυτική ακτή της Πελοποννήσου. Υπάρχουν πλάνα που είναι από πάνω το ελικόπτερο και μου παίρνει τόσο πολύ τα μαλλιά ο αέρας, το ωστικό κύμα με ρίχνει κάτω. Η συνεργασία μου με τον Φοίβο έγινε μέσω του παράγωγου μου Γιάννη Δουλάμη. Νομίζω πως ο Φοίβος με πήγε παρακάτω στην καριέρα μου και μου άνοιξε καινούργιους ορίζοντες.
Είπα περισσότερο «ελληνικά» τραγούδια άλλα πάνω στη φωνή μου. Είναι μοναδικός σε αυτό: ξέρει να γράφει για τον κάθε τραγουδιστή αυτό που του ταιριάζει. Το βιντεοκλίπ του «φωτιά στα πρέπει» είχε concept να είμαι μέσα σε μία κορνίζα. Κάποια στιγμή λέω του σκηνοθέτη: «τι λες να βάλουμε φωτιά μεσ’ την κορνίζα και να την κάψουμε;»; Δεν ήταν μέσα στο σενάριο! Ποτίσαμε την κορνίζα με βενζίνη και της βάλαμε φωτιά».
Η Μαντώ, μεταξύ άλλων θυμήθηκε και την εποχή που έλαβε μέρος στην Eurovision: «Δεν ήταν η πιο καλή χρονιά εκείνη που πήγα στη Eurovision. Είχαμε μπροστά μας την Ολυμπιάδα. Πέρασα όμορφα, πήγα για να ερμηνεύσω δεν δίνω μεγάλη σημασία στις θέσεις. Εάν ξαναπήγαινα, θα το έκανα με την προϋπόθεσή πως θα έβλεπα το αντίστοιχο ενδιαφέρον από τη χώρα μου. Αστειευόμουν όταν δήλωσα ότι θα φορούσα και το ίδιο φόρεμα. Ήταν όμως ένα φόρεμα που άφησε εποχή όπως και να το κάνουμε!».
Η Μαντώ είπε στη συνέχεια: «Είναι περίεργο το 2022 να μιλάμε για κιλά και ζυγαριές έχουν ξεπεραστεί αυτά προ πολλού. Μία εποχή υπήρχε η ζυγαριά που έπρεπε να είναι συγκεκριμένα τα μεγέθη ειδικά στις τραγουδίστριες της πίστας. Κάποια στιγμή ένας επιχειρηματίας μου είπε πως πρέπει να αδυνατίσω πάρα πολύ, για να είμαι πιο αρεστή στο κοινό. Αποφάσισα να αδυνατίσω, έκανα εξαντλητικές δίαιτες. Όταν ήμουν στα κιλά μου ήμουν πολύ καλύτερη απ’ ότι κοκαλιάρα. Το ξεπέρασα αυτό, γιατί μου άφησε και προβλήματα υγείας. Να αγαπάμε το σώμα μας όπως είναι».