Σύμφωνα λοιπόν με το δελτίο Τύπου του ΑΝΤ1 «Το Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων του ΑΝΤ1 με τον Νίκο Χατζηνικολάου, συνεχίζει να κερδίζει τις προτιμήσεις του τηλεοπτικού κοινού όπως αποτυπώνεται από τις μετρήσεις τηλεθέασης για το 1ο τρίμηνο του 2017. Πιο συγκεκριμένα, η τηλεθέαση για το Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων του ΑΝΤ1 σημείωσε αύξηση 4.8 ποσοστιαίων μονάδων για το 1ο τρίμηνο του 2017 σε σχέση με το τελευταίο 4μηνο του 2016. Επιπλέον, προσέλκυσε περισσότερους από 247.700 τηλεθεατές το 1ο τρίμηνο του 2017 σε σχέση με το τελευταίο 4μηνο του 2016».
Κι ενώ λοιπόν στον ΑΝΤ1 θέλουν να μας πείσουν ότι ανοίγουν… περτικαλάδες για την «άνοδο του πρώτου τριμήνου» έρχεται το άλλο… πανηγυρικό δελτίο Τύπου, του ALPHA, που μεταξύ άλλων αναφέρει «Την κορυφή της ενημέρωσης κατέκτησε το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha τον Μάρτιο, καθώς τερμάτισε στην πρώτη θέση τόσο στο σύνολο κοινού, όσο και στο κοινό 15-44. Από την 1η έως και τις 31 Μαρτίου 2017, οι ειδήσεις του Alpha κατέκτησαν την 1η θέση στο σύνολο κοινού με μέσο όρο 20,9%.
Κατά το ίδιο διάστημα, το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha ήταν στην 1η θέση και στο κοινό 15-44 με μέσο όρο 20,1% (172.000 τηλεθεατές), αφήνοντας πίσω σχεδόν 10 μονάδες τον άμεσο ανταγωνισμό». Λογικό θα είναι μετά από αυτό το δελτίο Τύπου να πιστεύει κάποιος ότι και στο κανάλι της Κάντζας ανοίγουν… περτικαλάδες για το κεντρικό δελτίο ειδήσεών τους. Και δεν θα είχαμε κανέναν λόγο να μην το πιστεύουμε αν δεν λαμβάναμε υπόψη μας ότι στη μάχη του καθημερινού δελτίου ειδήσεων, από Δευτέρα έως και Παρασκευή, οι περισσότεροι τηλεθεατές συντονίζονται στο απέναντι δελτίο, αυτό του ΑΝΤ1. Γεγονός που αποδεικνύεται από τις μετρήσεις τηλεθέασης της Nielsen, αλλά δεν εξετάζεται από την «οπτική γωνιά» του ALPHA. Για να λέμε λοιπόν τις μετρήσεις ως έχουν, δείτε στον παρακάτω πίνακα ποιος ήταν ο νικητής στη «μάχη» της τηλεθέασης, στα καθημερινά δελτία ειδήσεων των 7.
Σύμφωνα λοιπόν με τα στοιχεία τηλεθέασης το δελτίο με τον Νίκο Χατζηνικολάου σημείωσε μεγαλύτερη τηλεθέαση στο γενικό σύνολο, ενώ το δελτίο με τον Αντώνη Σρόιτερ υπερτερεί σε τηλεθεατές «δυναμικού κοινού».
Αξιοσημείωτο επίσης είναι ότι τον προηγούμενο μήνα, τον Μάρτιο, το καθημερινό δελτίο του ALPHA σημείωσε πτώση στο δυναμικό κοινό αλλά άνοδο στο γενικό σύνολο, ενώ το δελτίο του ΑΝΤ1 διέγραψε πτωτική πορεία σε σχέση με τον Φεβρουάριο και στο γενικό σύνολο αλλά και στο δυναμικό κοινό. Το ενδιαφέρον θα είναι τι αποτελέσματα θα φέρει η «μάχη» αυτό το μήνα, τον Απρίλιο, αλλά και την… οπτική γωνιά των δύο σταθμών για να μας πείσουν ότι θα ανοίξουν και πάλι… περτικαλάδες…!