Μπορεί να τους «χόρεψαν… στην κάμερα», αλλά ο κόπος των χιλιάδων που ανταποκρίθηκαν στην ιδέα του Φώτη Σεργουλόπουλου και της Μαρίας Μπακοδήμου είχε αντίκρισμα.
Το βραβείο που κέρδισαν οι δύο παρουσιαστές δεν ανήκει μόνο σε αυτούς και την εκπομπή τους, αλλά και σε όλους αυτούς που βοήθησαν χορεύοντας να το υλοποιήσουν. Η εκπομπή του STAR λοιπόν κέρδισε ένα πρωτότυπο βραβείο, όπως πρωτότυπος ήταν και ο τρόπος που επέλεξαν να συνεργαστούν με τους τηλεθεατές της εκπομπής.
Ο Φώτης και η Μαρία με τους συνεργάτες τους είχαν την ιδέα να διοργανώσουν στη σελίδα της εκπομπής στο facebook διαγωνισμό χορογραφίας για παρέες δύο έως τεσσάρων ατόμων με το τραγούδι του σήματος της εκπομπής και με χρηματικό έπαθλο 4.000 ευρώ. Η ιδέα για το διαγωνισμό προέκυψε ώστε να δημιουργηθεί διαδραστική σχέση με τους fan της, αλλά και για να αποκτήσουν πρωτότυπο περιεχόμενο για τους τίτλους της εκπομπής, δίνοντας έτσι από το ξεκίνημα το κλίμα της παρέας της έκπληξης και του ρυθμού που θέλουν να έχουν στο «ΦΜ Live».
Ο διαγωνισμός διήρκεσε από 28/3/13 έως 14/6/13 και στο διάστημα αυτό η σελίδα της εκπομπής απέκτησε 73.877 νέους fans, ενώ για δύο μήνες η «ΦΜ Live» μετέδιδε καθημερινά βίντεο παραγωγής των fans της.
Η ιδέα αυτή βραβεύτηκε λοιπόν στο διαγωνισμό που διοργάνωσαν φέτος για πρώτη χρονιά, το περιοδικό Marketing Week της Boussias Communications και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, Eltrun, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και τα οποία αξιολογούν, αναδεικνύουν και επιβραβεύουν τις πιο καινοτόμες και αποτελεσματικές ενέργειες στα social media των brands και των agencies, που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, μέσα από τις διαφορετικές κατηγορίες των βραβείων.
Αξίζει μάλιστα να αναφέρω ότι η σελίδα της εκπομπής στο facebook: Fotis & Maria live, σήμερα έχει πάνω από 144.000 likes, γεγονός, που σημαίνει ότι η διαδραστική σχέση με τους τηλεθεατές δεν θα σταματήσει και σίγουρα ο Φώτης κι η Μαρία θα… σκαρώσουν καινούργιες δοκιμασίες!