Δευτέρα, 2 Δεκ.
12oC Αθήνα

Ο κομβικός ρόλος για την επεκτατική στρατηγική του ΑΝΤ1

Ο κομβικός ρόλος για την επεκτατική στρατηγική του ΑΝΤ1

Πριν από λίγους μήνες ανακοινώθηκε από τον Όμιλο ΑΝΤ1 η δημιουργία του «Production Hub», του «Κόμβου Παραγωγής», όπως θα μπορούσαμε να το μεταφράσουμε στη γλώσσα μας.

Στον κομβικό ρόλο του Production Hub για τη στρατηγική που ακολουθεί ο Όμιλος ΑΝΤ1, αλλά και στις άλλες δραστηριότητές του στο εξωτερικό αναφέρθηκε πριν από λίγες ημέρες σε ομιλία του ως βασικός ομιλητής στο Διεθνές Συνέδριο Διαφήμισης στη Σλοβενία, ο Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΑΝΤ1 Θοδωρής Κυριακού.

Να σημειώσουμε ότι πρόκειται για την κορυφαία ετήσια συνάντηση εκπροσώπων της διαφημιστικής αγοράς, των διαφημιζομένων και των Media στην χώρα της κεντρικής Ευρώπης, όπου ο Όμιλος ΑΝΤ1 δραστηριοποιείται μέσω του τηλεοπτικού σταθμού «Planet ΤV».

Στην ομιλία του λοιπόν ο Θοδωρής Κυριακού αναφέρθηκε στις νέες συνθήκες τηλεθέασης που «πυροδοτεί» η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας και ανέλυσε τη στρατηγική και τις προοπτικές του Ομίλου με αιχμή το project που αναπτύσσει, το Production Hub, για ολόκληρη την περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.

«Η ψηφιακή τεχνολογία εξελίσσεται συνεχώς και έχει αλλάξει ριζικά τον τρόπο που οι καταναλωτές απολαμβάνουν το
περιεχόμενο. Το κοινό βασίζεται πια σε πολλαπλές πηγές και έχει πιο ενεργή συμμετοχή στην “κατανάλωση” του περιεχομένου από ό, τι είχε ποτέ», είπε στην αρχή της ομιλίας του, τονίζοντας πως «οι καταναλωτές προτιμούν να απολαμβάνουν το περιεχόμενο που είναι σχετικό με το τοπικό τους περιβάλλον, τη γλώσσα και τα πολιτισμικά τους πρότυπα. Το fragmentation και το localization of content είναι δυο από τις σημαντικότερες τάσεις που διαμορφώνουν σήμερα τα Μέσα Ενημέρωσης παγκοσμίως».

Στη συνέχεια της ομιλίας του ο Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΑΝΤ1 αναφέρθηκε στις σημαντικές αλλαγές που επιφέρει η ψηφιακή τεχνολογία στην τηλεθέαση σημειώνοντας ότι: «Έχει δημιουργηθεί ένας νέος χάρτης στην “κατανάλωση” περιεχομένου από τους τηλεθεατές, καθώς η ψηφιακή τεχνολογία αλλάζει τα δεδομένα. Στην Ευρώπη το 73% των τηλεθεατών είναι online ενώ παρακολουθούν τηλεόραση. Από αυτούς, οι μισοί και παραπάνω ισχυρίζονται ότι όταν είναι online, η δραστηριότητά τους συνδυάζεται με αυτό που παρακολουθούν. Αυτό αποτελεί μία μεγάλη ευκαιρία για τα Μέσα Ενημέρωσης» και συνέχισε τονίζοντας πως «οι θεατές μπορούν να επιλέξουν πώς και πότε προτιμούν να παρακολουθήσουν τα αγαπημένα τους προγράμματα, μπορούν να αλληλεπιδράσουν μέσω των κοινωνικών δικτύων και να τα παρακολουθήσουν στο χρόνο που θέλουν, με το δικό τους ρυθμό. Μπορούν να παρακολουθήσουν μέσω της τηλεόρασης, των smartphones, των tablets, των υπολογιστών, στο σπίτι, στη δουλειά, παντού!»

Τέλος τόνισε την ιδιαίτερη σημασία που αποδίδει ο Όμιλος στις νέες αγορές, αλλά κυρίως στην ανάπτυξη του Production Hub με επίκεντρο την περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, σημειώνοντας πως «Αυτή την στιγμή χτίζουμε ένα ισχυρό κόμβο παραγωγής (Production Hub) στην περιοχή, μέσω του οποίου σχεδιάζουμε να επενδύσουμε σημαντικά ποσά στις τηλεοπτικές και διαδικτυακές παραγωγές, οι οποίες θα διανέμονται σε όλες τις χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης».

Να σημειώσω ότι στην επιχειρηματική κίνηση, το Production Hub, που αποδεικνύεται κομβικής σημασίας για την επεκτατική πολιτική που έχει χαράξει ο Όμιλος ΑΝΤ1, έχει τεθεί επικεφαλής ο Πέτρος Μπούτος, έχοντας ήδη ξεκινήσει την παραγωγή της σειράς «Εκδρομή» με στόχο την πώλησή της και σε άλλες χώρες. Τον τελευταίο μάλιστα καιρό μελετά πολλά σενάρια που θα μπορέσουν να ενταχθούν στο Production Hub και να διοχετευθούν σε διεθνείς αγορές, ενισχύοντας ακόμα περισσότερο την παρουσία του Ομίλου ΑΝΤ1 στο εξωτερικό.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τι γίνεται με τις «Τρίχες» των Ρήγα – Αποστόλου;

ΑΝΤ1: “Καμία κόντρα Λάτσιου με Κανάκη”!

Πασίγνωστη παρουσιάστρια ειδήσεων: «Όταν με απέλυσαν από τον ΑΝΤ1 έφτιαχνα γλυκά»!

Ποιο τηλεπτικό πρόσωπο θα ήθελε η Κατερίνα Γκαγκάκη να είχαν κρατήσει στον ΑΝΤ1;

Media Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε