Δεν αποτελεί πλέον είδηση ότι ο Γιώργος Παπαδάκης βρέθηκε πάλι στην κορυφή της κατάταξης των πρωινών ενημερωτικών εκπομπών. Η ανατροπή όμως, ήρθε στη δεύτερη θέση αφού ο Γιώργος Αυτιάς κατάφερε να ξεπεράσει τους Καμπουράκη-Οικονομέα. Από κει και κάτω (ή μάλλον αρκετά… πιο κάτω!) βρίσκεται η ΝΕΤ που το παλεύει και το ΣΚΑΪ που μάλλον… δεν μπορεί να το παλέψει αφού απ’ ότι φαίνεται παγιώνεται στην τελευταία θέση. Συγκεκριμένα, η σειρά κατάταξης στις πρωινές ενημερωτικές ζώνες την Τετάρτη 7 Απριλίου, σύμφωνα με το μέσο όρο τηλεθέασης στο γενικό σύνολο, είναι η εξής:
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΛΑΔΑ (Παπαδάκης-ΑΝΤ1) 23,6 %
ΚΑΛΗΜΕΡΑ (Αυτιάς-ALTER) 19,7%
ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΩΡΑ MEGA (Καμπουράκης,Οικονομέας-MEGA) 16,7%
ΠΡΩΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ (Μπιζόγλη,Αρβανίτης- ΝΕΤ) 7,6%
ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ (Λυριτζής, Οικονόμου- ΣΚΑΪ) 6,2%
Όσον αφορά τη μάχη των τριών εκπομπών που ξεκινούν πριν από τις υπόλοιπες, η σειρά κατάταξής τους είναι ίδια με τη χθεσινή, αν και οι Μπιζόγλη-Αρβανίτης απείλησαν τον Αυτιά. Συγκεκριμένα, οι μέσοι όροι των εκπομπών από τις 6 έως τις 7 το πρωί είναι οι εξής:
ΚΑΛΗΜΕΡΑ (Αυτιάς-ALTER) 14,4%
ΠΡΩΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ (Μπιζόγλη,Αρβανίτης- ΝΕΤ) 14,05%
ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ (Λυριτζής, Οικονόμου- ΣΚΑΪ) 11,8%
Η έκπληξη όμως, ήρθε από την πρωινή εκπομπή του ALPHA που λόγω της απουσίας της Ελεονώρας Μελέτη είναι η μοναδική infotainment εκπομπή της ενημερωτικής ζώνης. Φαίνεται λοιπόν ότι οι τηλεθεατές ελλείψει ανταγωνισμού… ανακάλυψαν την εκπομπή «Πάνω στην Ώρα» αφού κατάφερε να κάνει 10,6% στο γενικό σύνολο τηλεθέασης και 24,1% στο νεανικό κοινό, ποσοστό ιδιαίτερα υψηλό και που ενδιαφέρει κυρίως το κανάλι της Κάντζας.
Μπορεί το ραβασάκι της AGB να το δέχτηκαν με χαρά στον ALPHA αλλά στο STAR άρχισαν –δικαιολογημένα!- να ανησυχούν μην τυχόν και αυτά τα νούμερα τηλεθέασης παγιωθούν και ως εκ τούτου, πέσει η τηλεθέαση στην εκπομπή της Μελέτη.
Άλλωστε η απόφαση η πρωινή εκπομπή του καναλιού να απέχει από το τηλεοπτικό τοπίο και στη θέση της να προβάλλεται παιδικό πρόγραμμα δεν έχει φέρει και τις αναμενόμενες τηλεθεάσεις, ούτε στο νεανικό κοινό που είναι το ζητούμενο στο κανάλι της Κηφισιάς. Και σίγουρα από την επόμενη βδομάδα που η «Πρωινή μελέτη» ξαναμπαίνει στη μάχη της τηλεθέασης θα πρέπει να παλέψει να κερδίσει το χαμένο έδαφος και βεβαίως, τις τηλεθεάσεις!