Αλλαγές στην πρωινή ενημερωτική ζώνη μετά τη χθεσινή πρεμιέρα των Λυριτζή-Οικονόμου.
Αξιοσημείωτο είναι ότι η καινούργια εκπομπή του ΣΚΑΪ κατάφερε να… δεκαπλασιάσει τα συνηθισμένα ποσοστά τηλεθέασης του καναλιού δικαιώνοντας έτσι τους υπεύθυνους του καναλιού για την επιλογή τους.
Τελικά οι πιο κερδισμένοι απ’ όλους είναι το άλλο δίδυμο, οι Καμπουράκης-Οικονομέας που κατάφεραν να σκαρφαλώσουν στην κορυφή. Ωστόσο, οι Μπιζόγλη-Αρβανίτης, δηλαδή οι αντικαταστάτες των Λυριτζή-Οικονόμου στη ΝΕΤ, που κάνουν εκπομπή την ίδια ακριβώς ώρα με αυτούς (από τις 6 έως τις 10) έκαναν χαμηλότερους μέσους όρους τηλεθέασης από το δίδυμο του ΣΚΑΪ. Πολύ καλά πήγε ο Γιώργος Αυτιάς.
Συγκεκριμένα, οι μέσοι όροι στο γενικό σύνολο τηλεθέασης των πρωινών ενημερωτικών εκπομπών είναι οι εξής:
ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΩΡΑ MEGA (Καμπουράκης,Οικονομέας-MEGA) 19,3%
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΛΑΔΑ (Παπαδάκης-ΑΝΤ1) 18,6%
ΚΑΛΗΜΕΡΑ (Αυτιάς-ALTER) 15,4%
ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ (Λυριτζής, Οικονόμου- ΣΚΑΪ) 15%
ΠΡΩΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ (Μπιζόγλη,Αρβανίτης-ΝΕΤ) 14%
Για να είμαστε όμως… δίκαιοι αξίζει να αναφέρουμε τα παρακάτω στοιχεία: κατ’ αρχάς ότι την κοινή ώρα προβολής των πρωινών ενημερωτικών εκπομπών (δηλαδή από τις 7 έως τις 10) που και οι πέντε ενημερωτικές εκπομπές βρίσκονται στον αέρα, οι μέσοι όροι τηλεθέασής τους είναι οι εξής:
ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΩΡΑ MEGA (Καμπουράκης,Οικονομέας-MEGA) 17,9%
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΛΑΔΑ (Παπαδάκης-ΑΝΤ1) 17,6%
ΚΑΛΗΜΕΡΑ (Αυτιάς-ALTER) 14,8%
ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ (Λυριτζής, Οικονόμου- ΣΚΑΪ) 13,3%
ΠΡΩΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ (Μπιζόγλη,Αρβανίτης-ΝΕΤ) 11,8%
Επίσης, από τις 6 μέχρι τις 7 το πρωί που στον αέρα βρίσκονται μόνο οι δύο εκπομπές (της ΝΕΤ και του ΣΚΑΪ), οι μέσοι όροι στα γενικά σύνολα τηλεθέασης είναι οι εξής:
ΠΡΩΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ (Μπιζόγλη,Αρβανίτης-ΝΕΤ) 28,6%
ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ (Λυριτζής, Οικονόμου- ΣΚΑΪ) 22,3%
Παρατηρώντας λοιπόν ιδιαίτερα τα στοιχεία τηλεθέασης από τις 6 έως τις 7 δεν είναι δύσκολο να συμπεράνουμε ότι σύντομα κι άλλοι παρουσιαστές θα… ξυπνάνε νωρίτερα!
Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε και το… αντίπαλο δέος σε θεματολογία, δηλαδή την «Πρωινή μελέτη» του STAR και το «Πάνω στην ώρα» του ALPHA που κινούνται σε πιο… infotainment ρυθμούς.
Σύμφωνα λοιπόν με τις μετρήσεις στο γενικό σύνολο αλλά και στο νεανικό κοινό που ενδιαφέρει περισσότερο τα συγκεκριμένα τηλεοπτικά κανάλια, οι μέσοι όροι τηλεθέασης ήταν οι εξής:
ΠΡΩΙΝΗ ΜΕΛΕΤΗ (Μελέτη – STAR) 11,5% και στο νεανικό κοινό 20,5% κατακτώντας την πρώτη θέση στο συγκριμένο κοινό
ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΩΡΑ (Λάμπρου,Παπαβασιλείου –ALPHA) 5,6% και στο νεανικό κοινό 7,9 τερματίζοντας τελευταίο και στο συγκεκριμένο κοινό
Έτσι, έχετε πλήρη ενημέρωση για το τι… τηλεθεάσεις έφερε η κάθε εκπομπή στο κανάλι της!