Ο λόγος για το «Μπρούσκο», την καθημερινή σειρά που προβάλλει ο ΑΝΤ1 κάθε απόγευμα και που σύμφωνα με τις μετρήσεις τηλεθέασης της Nielsen προηγήθηκε κατά πολύ στην κούρσα της τηλεθέασης και τον προηγούμενο μήνα, τον Απρίλιο, από τα προγράμματα που προβάλλουν οι άλλοι τηλεοπτικοί σταθμοί.
Η ελληνική σειρά λοιπόν τον Απρίλιο σημείωσε 27,9% μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 28,3% στο δυναμικό κοινό, ενώ ιδιαίτερη προτίμηση στο «Μπρούσκο», όπως αποδεικνύεται από τα ποσοστά τηλεθέασης, έχουν οι γυναίκες ηλικίας 15 έως 24 ετών και 25 έως 44 ετών, αφού στα συγκεκριμένα κοινά οι μέσοι όροι τηλεθέασης είναι 34,3% και 34,8%, αντίστοιχα. Η διαφορά μάλιστα στη συγκεκριμένη ζώνη μετάδοσης από το δεύτερο κανάλι, το MEGA, είναι αρκετά μεγάλη, με 8,5 μονάδες στο δυναμικό κοινό, 8 μονάδες στις γυναίκες 15-24 και 15,3 μονάδες στις γυναίκες 25-44 ετών.
Οι τηλεθεατές όμως, έχουν χαρίσει την πρωτιά στο «Μπρούσκο» από το ξεκίνημά του, καθώς από την αρχή της σεζόν, τον Σεπτέμβριο του 2013 που ξεκίνησε την προβολή του, έως και σήμερα, τον Απρίλιο του 2014, προηγείται στη ζώνη μετάδοσής του με 9,4 μονάδες στο σύνολο του κοινού, με 12,6 μονάδες στο δυναμικό κοινό και με 16 μονάδες στις γυναίκες 25-44 ετών. Για ακόμα μία φορά λοιπόν αποδεικνύεται ότι οι τηλεθεατές προτιμούν τις καινούργιες εγχώριες παραγωγές μυθοπλασίας.