Σκληρή η μάχη και χθες, αρχή της βδομάδας και του μήνα, στην πρωινή ενημερωτική ζώνη. Η… άνοιξη ήρθε για τον Γιώργο Αυτιά αφού η εκπομπή του -μετά από τις πιέσεις του στο ALTER- που ξεκινά πλέον νωρίτερα, κατάφερε να σημειώσει τον υψηλότερο μέσο όρο τηλεθέασης. Μία ανάσα (που σε αριθμούς… μεταφράζεται σε μόλις 0,1%) πίσω του, βρέθηκε το δίδυμο του MEGA. Συγκεκριμένα οι μέσοι όροι τηλεθέασης (με σειρά κατάταξης) των εκπομπών τη Δευτέρα 1η Μαρτίου ήταν οι εξής:
ΚΑΛΗΜΕΡΑ (Αυτιάς-ALTER) 20,2%
ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΩΡΑ MEGA (Καμπουράκης,Οικονομέας-MEGA) 20,1%
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΛΑΔΑ (Παπαδάκης-ΑΝΤ1) 19,7%
ΠΡΩΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ (Μπιζόγλη,Αρβανίτης-ΝΕΤ) 11,2%
ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ (Λυριτζής, Οικονόμου- ΣΚΑΪ) 6,8%
Πάντως παρατηρώντας τις τηλεθεάσεις των εκπομπών που ξεκινούν από τις 6, διαπιστώνουμε ότι στη συγκεκριμένη ώρα η εκπομπή του Αυτιά μάλλον δεν ωφελήθηκε αφού τερμάτισε τρίτος! Οπότε συμπεραίνουμε ότι για να τερματίσει πρώτος στο σύνολο, τότε την ώρα του «σκληρού ανταγωνισμού» κατάφερε να κάνει αρκετά υψηλότερες από τους άλλους τηλεθεάσεις. Συγκεκριμένα οι μέσοι όροι στα γενικά σύνολα τηλεθέασης από τις 6 έως τις 7 το πρωί, είναι οι εξής:
ΠΡΩΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ (Μπιζόγλη,Αρβανίτης-ΝΕΤ) 19,1%
ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ (Λυριτζής, Οικονόμου- ΣΚΑΪ) 17,3%
ΚΑΛΗΜΕΡΑ (Αυτιάς-ALTER) 12,8%
Επίσης, όπως κάθε μέρα πρέπει να αναφέρουμε και το… αντίπαλο δέος σε θεματολογία, δηλαδή την «Πρωινή μελέτη» του STAR και το «Πάνω στην ώρα» του ALPHA που κινούνται σε πιο… infotainment ρυθμούς.
Σύμφωνα λοιπόν με τις μετρήσεις στο γενικό σύνολο αλλά και στο νεανικό κοινό που ενδιαφέρει περισσότερο τα συγκεκριμένα τηλεοπτικά κανάλια, οι μέσοι όροι τηλεθέασης ήταν οι εξής:
ΠΡΩΙΝΗ ΜΕΛΕΤΗ (Μελέτη – STAR) 9,9% και στο νεανικό κοινό 22,1% (
ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΩΡΑ (Λάμπρου,Παπαβασιλείου –ALPHA) 7% και στο νεανικό κοινό 9,7%
Έτσι έχετε και σήμερα πλήρη ενημέρωση για το τι τηλεθεάσεις έφερε η κάθε εκπομπή στο κανάλι της!