Και τότε έγινε το… λάθος και για τις δύο πλευρές: η πρόταση έγινε αποδεκτή από τα στελέχη του σταθμού πιστεύοντας ότι θα κερδίσουν τηλεθεατές και στο prime time. Ελπίζοντας μάλιστα σε καλύτερα αποτελέσματα στους πίνακες τηλεθέασης αποφάσισαν τη βραδινή ζώνη της Παρασκευής να την «χτίσουν» ως «Σεφερλιάδα», ξεκινώντας αρχικά να προβάλλουν τις θεατρικές παραστάσεις του Σεφερλή κι αμέσως μετά το τέλος αυτών να ξεκινήσει να προβάλλεται το «One Mark Show», ένα λαϊκό πρόγραμμα με το χιούμορ που διαθέτει ο δημιουργός του και το οποίο θεατρικά έχει αποδειχτεί ότι είναι αρεστό σε μεγάλη μερίδα του κοινού.
Μόνο που τηλεοπτικά αποδείχτηκε ότι δεν έχει την ίδια δυναμική αφού οι τηλεθεάσεις που έκανε δεν ευχαρίστησαν τα στελέχη του MEGΑ. Συγκεκριμένα μετά από την προβολή οκτώ επεισοδίων το κανάλι της Μεσογείων έχει εισπράξει 16,8% μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 20,4% στο δυναμικό κοινό, πολύ χαμηλότερα ποσοστά τηλεθέασης από τα ζητούμενα και επιθυμητά.
Έτσι αποφάσισαν να ρίξουν τίτλους τέλους για το πρόγραμμα στα εννέα επεισόδια με αποτέλεσμα μεθαύριο, την Παρασκευή 5 Ιουνίου, να προβληθεί το τελευταίο επεισόδιο. Βέβαια στο σημείο αυτό αξίζει να αναφέρω ότι η συμφωνία για τον αριθμό επεισοδίων ήταν ανοιχτή, χωρίς να έχουν ορίσει τον ακριβή αριθμό, αλλά όλοι έλπιζαν ότι η πορεία της στους πίνακες τηλεθέασης θα επιτρέψει την παραγωγή 12 επεισοδίων. Βλέποντας όμως -από το τέταρτο με πέμπτο επεισόδιο- τις επιδόσεις της στους πίνακες τηλεθέασης αποφάσισαν να την ολοκληρώσουν στα 9 επεισόδια.
Το «λάθος» που ανέφερα πρωτύτερα έγκειται στο «κάψιμο» του Μάρκου Σεφερλή στην τηλεοπτική του παρουσία. Ο ίδιος χαρούμενος που μετά από χρόνια τηλεοπτικής και θεατρικής πορείας κατάφερε να βρεθεί στο MEGA θέλησε να αποδείξει ότι μπορεί να κάνει περισσότερα από μία πρωινή ψυχαγωγική εκπομπή. Το ζήτησε, το απαίτησε, το διεκδίκησε και κατάφερε να αποσπάσει τη θετική απάντηση των στελεχών που έτσι κι αλλιώς είχαν μεγάλο κενό στο πρόγραμμά τους.
Μόνο που η συνεχής παρουσία του Μάρκου στο τηλεοπτικό τοπίο λειτούργησε αρνητικά για τους τηλεθεατές που αποφάσισαν να πουν «όχι άλλο Σεφερλή» και να κάνουν ζάπινγκ. Βέβαια το «όχι άλλο Σεφερλή» δεν το είπαν μόνο στη βραδινή ζώνη αλλά και στην πρωινή αφού ιδιαίτερα μετά το ξεκίνημα του «One Mark Show» και το «Mega με Μία» σημείωσε πτωτική πορεία στους πίνακες τηλεθέασης. Και αν κάποιος κάνει σύγκριση με τον απέναντι, τον Γιώργο Λιάγκα υποστηρίζοντας ότι κι αυτός έχει διπλή παρουσία στον ΑΝΤ1, θα είναι λάθος γιατί το «Voice» δεν είναι «χτισμένο» πάνω στον παρουσιαστή του που έχει πιο ξεκάθαρο και διεκπεραιωτικό ρόλο.
Κοντολογίς; Ο Μάρκος Σεφερλής ευχαριστημένος που βρέθηκε στο MEGA θέλησε να κάνει ένα από τα όνειρά του, το βραδινό show, ενώ από την άλλη στο κανάλι της Μεσογείων, πίστευαν ότι όχι μόνο θα καλύψουν το megaλο κενό στο πρόγραμμά τους αλλά θα δημιουργήσουν και μία δυνατή βραδινή ζώνη. Το πολύ το… χιούμορ όμως το βαριούνται οι τηλεθεατές και τώρα στο κανάλι της Μεσογείων πρέπει να προσπαθήσουν να φτιάξουν ξανά το πρωινό προϊόν τους, τον Μάρκο Σεφερλή, έστω κι αν αυτός έχει… επεκτατική διάθεση και αδυνατεί να κατανοήσει ότι όποιος πάει για τα πολλά… χάνει και τα λίγα!