Πώς θα σας φαινόταν αν πηγαίνοντας σε μία εκδήλωση σας κατεύθυνε στο παρκινγκ ο Γιώργος Παπαδάκης; Υπερβολικό;
Μήπως θέλετε κάτι να πιείτε να συνέλθετε; Εντάξει. Μπορείτε να παραγγείλετε το ποτό σας στον Νίκο Χατζηνικολάου; Τι; Ζαλιστήκατε; Εντάξει… θα σας πάει στη θέση σας για να καθίσετε η Μαριάννα Τουμασάτου.
Όχι, όλα αυτά δεν είναι… της φαντασίας μου αλλά μερικά από όσα συνέβησαν χθες το βράδυ, στην παρουσίαση του τηλεοπτικού προγράμματος του ΑΝΤ1 για τη σεζόν 2019 – 2020 που έγινε στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος». Το moto του σταθμού φέτος είναι «Είμαστε Ένα» και για αυτό τα πρόσωπα του σταθμού χωρίς… κόμπλεξ αποφάσισαν να γίνουν ένα με τους καλεσμένους τους, εκπροσώπους του Τύπου, της διαφημιστικής αγοράς και του επιχειρηματικού κόσμου.
Παρών ο πρόεδρος του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ Θοδωρής Μ. Κυριακού, αλλά και όλα τα στελέχη του σταθμού και του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ, παρουσιαστές, δημοσιογράφοι, δημιουργοί, ηθοποιοί και συντελεστές των παραγωγών.
Έτσι, υλοποιώντας την ιδέα της Διευθύντριας Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων της τηλεόρασης του ANT1 Άννας Βλαβιανού, ο Γιώργος Παπαδάκης και ο Σωτήρης Καλυβάτσης, σε ρόλο παρκαδόρων, κατεύθυναν τα αυτοκίνητα των καλεσμένων στον χώρο στάθμευσης του στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος».
Όσοι προτίμησαν τα μπαρ για ένα ποτό, έδιναν την παραγγελία τους στον Νίκο Χατζηνικολάου, τη Φαίη Σκορδά, τον Γιάννη Στάνκογλου, τον Παναγιώτη Μπουγιούρη, την Λίτσα Πατέρα και τον Τάσο Αρνιακό.
Παράλληλα ο Γρηγόρης Αρναούτογλου είχε αναλάβει να «ντύνει» μουσικά τη βραδιά.
Στα ασανσέρ, ήταν ο Νίκος Ρογκάκος και ο Παναγιώτης Στάθης, οι οποίοι καθοδηγούσαν τους καλεσμένους προς τον χώρο της εκδήλωσης, ενώ η Αλεξάνδρα Καϋμένου και η Φωτεινή Γεωργίου υποδέχονταν αυτούς που προτίμησαν να έρθουν στην εκδήλωση χωρίς αυτοκίνητο.
Το πρώτο κρασί σέρβιραν ο Αλέξανδρος Μπουρδούμης, η Ζέτα Δούκα, ο Σάββας Πούμπουρας, ο Θανάσης Πατριαρχέας, η Ντόρα Μακρυγιάννη, η Μαρκέλλα Γιαννάτου, ο Φάνης Λαμπρόπουλος και ο Γιώργος Λέντζας.
Στη συνέχεια η Μαρία Μπεκατώρου, η Μαριάννα Τουμασάτου, η Κατερίνα Γερονικολού και η Ιωάννα Ασημακοπούλου συνόδευαν τους καλεσμένους στις θέσεις τους, κάνοντας ταξιθεσία.
Η παρουσίαση του προγράμματος ξεκίνησε με την ομιλία της Γενικής Διευθύντριας του ΑΝΤ1 TV Στέλλας Λίτου που είπε ότι «Κάθε μας επιλογή καθορίζεται από προσοχή στη λεπτομέρεια, υψηλό επίπεδο παραγωγής, με απόλυτο γνώμονα τον σεβασμό στο κοινό που μας βλέπει από κάθε μέσο και πλατφόρμα» και τονίζοντας ότι «ο στόχος μας για τη σεζόν που ξεκινά είναι ξεκάθαρος: Πρωτιά στην τηλεθέαση και αύξηση του μεριδίου μας σε όλα τα επίπεδα με περεταίρω ενδυνάμωση των στρατηγικών μας συνεργασιών.
Στη συνέχεια ο Chief Content Officer ANT1 TV Τζώρτζης Ποφάντης ο οποίος είπε ότι «Πέρσι τέτοια εποχή, εδώ από το ίδιο βήμα, είχα υποσχεθεί στον Θοδωρή Κυριακού, και όλους τους εργαζόμενους του σταθμού, ότι “θα φέρουμε ξανά τον Αντέννα εκεί που θέλει και του αξίζει να είναι. Στην κορυφή και σε κάθε ελληνικό σπίτι.” Πιστεύω ότι τα καταφέραμε γιατί αφουγκραστήκαμε τον κόσμο και φτιάξαμε προγράμματα που μας έκαναν να ταυτιστούμε, να γελάσουμε, και να συγκινηθούμε. Να μοιραστούμε τις εμπειρίες, τους φόβους και τις ελπίδες μας. Να κάνουμε τον τηλεθεατή να πει “είμαι ΕΝΑ με τον ΑΝΤΕΝΝΑ” ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ λοιπόν, και να πως συνεχίζουμε την περσινή δυναμική του προγράμματος μας».
Ο Τζώρτζης Ποφάντης μάλιστα τόνισε ότι «η αλλαγή στρατηγικής του καναλιού πέρσι, και αυξημένη επένδυση στη μυθοπλασία, δεν ήταν απλώς αλλαγή στη δοσολογία περιεχομένου. Ήταν κι η ανάγκη να παράξουμε τηλεόραση με το βλέμμα προς τα έξω. Συζητώντας λοιπόν, για μια παραγωγή που θα είχε τέτοια προοπτική, καταλήξαμε στις ΑΓΡΙΕΣ ΜΕΛΙΣΣΕΣ, μια σειρά που πατάει σε τάσεις ευρωπαϊκές και μας δίνει την ευκαιρία να επιστρέψουμε στο 1958. Είναι μία περίοδος που φαντάζει μακρινή αλλά ταυτόχρονα οικεία ακόμη και για τα παιδιά σήμερα, γιατί πλέον έχουν δει τόσες ελληνικές ταινίες του ’60, που ξέρουν τα ταμπού, τις μόδες, την κοινωνική συμπεριφορά, αλλά και τον τρόπο που μιλούσαν εκείνη την εποχή. Οι ΑΓΡΙΕΣ ΜΕΛΙΣΣΕΣ είναι η σειρά που ευελπιστούμε να ανεβάσει τις απαιτήσεις των τηλεθεατών όσον αφορά τις δραματικές σειρές στην ελληνική τηλεόραση. Άλλωστε, η αποστολή του ΑΝΤ1 στα 30 χρόνια ζωής του, ήταν να προσφέρει μεγάλες και πρωτοπόρες τηλεοπτικές προτάσεις στον Έλληνα τηλεθεατή αλλά και να προωθεί νέες ιδέες και νέους δημιουργούς. Κι αυτήν την αποστολή θα συνεχίσουμε να υπηρετούμε».
Βέβαια επειδή ο ΑΝΤ1 σκοπεύει να παίξει… μπάλα παντού, ο σταθμός του Αμαρουσίου θα μεταδώσει το EURO 2020.
Την επόμενη βδομάδα ξεκινά το μεγαλύτερο μέρος του προγράμματός του και ο ΑΝΤ1 μπαίνει πιο δυνατά στη «μάχη» της τηλεθέασης…!