Βέβαια οι επιτελείς των τηλεοπτικών σταθμών έχοντας… ψιλιαστεί τις εξελίξεις καθυστερούσαν να πάρουν οριστικές αποφάσεις μέχρι να ξεκαθαρίσει το τοπίο.
Τώρα λοιπόν που το τοπίο… θόλωσε ακόμα περισσότερο καθώς κανείς δεν γνωρίζει τι πρόκειται να “βγάλουν” οι κάλπες, αποφάσισαν να “παγώσουν” πολλά από τα σχέδιά τους. Μέσα στη βδομάδα λοιπόν, παράλληλα με το σχεδιασμό των ενημερωτικών εκπομπών που όπως είναι λογικό έχουν προτεραιότητα αυτή την περίοδο, θα αποφασίσουν τι θα κάνουν για το πρόγραμμα της καινούργιας σεζόν.
Έτσι δεν αποκλείεται πολλές από τις εκπομπές που ήταν προγραμματισμένο να ξεκινήσουν μέσα στον Σεπτέμβριο ή και στις αρχές Οκτωβρίου να παραμείνουν στο… ψυγείο μέχρι να κριθεί ότι είναι κατάλληλη περίοδος για να βγουν στον αέρα. Άλλωστε με την προκήρυξη των εκλογών η διαφημιστική αγορά “πάγωσε” ακόμα περισσότερο και αυτό είναι ένα ακόμα εμπόδιο για την παραγωγή καινούργιου προγράμματος.
Αντίθετα λοιπόν με τις υψηλές ακόμα καλοκαιρινές θερμοκρασίες που επικρατούν στη χώρα, το κλίμα στο τηλεοπτικό τοπίο “παγώνει” και όπως φαίνεται τους φθινοπωρινούς μήνες εκτός από τις ενημερωτικές εκπομπές που θα έχουν την… τιμητική τους, σε ό,τι αφορά ψυχαγωγικές εκπομπές και σειρές θα χορτάσουμε… επαναλήψεις, λες και είμαστε ακόμα σε καλοκαιρινή περίοδο…!