Για δύο σεζόν και μάλιστα στην prime time ζώνη το «Τατουάζ»… χαράχτηκε έντονα στους πίνακες τηλεθέασης κάτι που όπως είναι λογικό έγινε και με το φινάλε της σειράς, σημειώνοντας… ζουλευτά νούμερα.
Σύμφωνα λοιπόν με τις μετρήσεις τηλεθέασης της Nielsen εκτιμάται ότι το τελευταίο επεισόδιο του «Τατουάζ» παρακολούθησαν 1.134.000 τηλεθεατές.
Στο σύνολο κοινού η σειρά σημείωσε 31,1% μέσο όρο ενώ στο δυναμικό κοινό 31,4%, με τις γυναίκες ηλικίας 25 έως 44 ετών να του δίνουν 35,5%.
Όπως είναι λογικό το φινάλε της σειράς κέρδισε τους περισσότερους τηλεθεατές στη ζώνη προβολής του σημειώνοντας 29,7% και αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό με περισσότερες από 13 μονάδες (ΣΚΑΪ 16,8%, ΑΝΤ1 11,6%, STAR 9,4%, OPEN 4,9%).
Το ίδιο και στο δυναμικό κοινό στη ζώνη του αφού το «Τατουάζ» σημείωσε 30,3% με τον ανταγωνισμό να μένει πίσω με περισσότερες από 16 μονάδες (ΑΝΤ1 14,2%, ΣΚΑΪ 12,6%, 11,8%, 5,4%).
Το «Τατουάζ» λοιπόν αφήνει… βαριά κληρονομιά στη διοίκηση του ALPHA που πρέπει με τις επιλογές της να κρατήσει τους τηλεθεατές στη συχνότητα του σταθμού με ό,τι βγάλει την επόμενη σεζόν…!