Σύμφωνα με πηγές του ΕΣΡ, το φαινόμενο της “έμμεσης” διαφήμισης από ενημερωτικές εκπομπές δεν περιορίζεται μόνο στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ, και για τον λόγο αυτό έχει ξεκινήσει εξέταση παρόμοιων φαινομένων και σε άλλα κανάλια.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Σύμφωνα με πηγές του ΕΣΡ, το φαινόμενο της “έμμεσης” διαφήμισης από ενημερωτικές εκπομπές δεν περιορίζεται μόνο στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ, και για τον λόγο αυτό έχει ξεκινήσει εξέταση παρόμοιων φαινομένων και σε άλλα κανάλια.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ