Δευτέρα, 2 Δεκ.
14oC Αθήνα

Πρωτιά εδώ, πρωτιά κι εκεί… Η “ανάγνωση” της χρονιάς με τους πολλούς πρώτους

Πρωτιά εδώ, πρωτιά κι εκεί… Η “ανάγνωση” της χρονιάς με τους πολλούς πρώτους

Η καλή μέρα από το πρωί… αρχίζει. Δεν είναι τυχαίο που στο τέλος της χρονιάς όλα τα κανάλια… με τον έναν (δελτίο Τύπου) ή με τον άλλο (non paper) τρόπο… υποστηρίζουν το πόσο καλά ολοκληρώθηκε η σεζόν για τις πρωινές ψυχαγωγικές εκπομπές τους.

Και βέβαια βλέποντας τους μέσους όρους τους (που στην ουσία είναι επί των ανοικτών τηλεοράσεων κι όχι… γενικά) τότε παρατηρείται ότι γίνεται σκληρή «μάχη». Τα αποτελέσματα της «μάχης» όμως έχουν πολλές «αναγνώσεις» και για αυτό ο καθείς… τηλεοπτικός σταθμός χρησιμοποιεί όποια στοιχεία τον… εξυπηρετούν για να εμφανίζεται «πρώτος». Επειδή λοιπόν… όλοι είναι «πρώτοι» είπα να δούμε με μία άλλη «ματιά» τα… πανηγυρικά αποτελέσματα της «μάχης», συγκρίνοντας και τους… στρατούς. Τι εννοώ; Ότι σίγουρα έχει σημασία «τι φέρνεις» αλλά και «πού το φέρνεις», συγκρίνοντας τις επιδόσεις με τις αντίστοιχες του σταθμού.

Η σύγκριση μάλιστα γίνεται στο «δυναμικό κοινό», δηλαδή τους τηλεθεατές ηλικίας 18 έως 54 ετών, για το οποίο γίνεται λόγος στους τηλεοπτικούς σταθμούς με ορισμένους από αυτούς να έχουν απαγορεύσει ακόμα και την εσωτερική αναφορά στο «γενικό σύνολο»!

Στον παρακάτω πίνακα λοιπόν καταγράφονται οι μέσοι όροι της σεζόν των πρωινών ψυχαγωγικών εκπομπών αναφέροντας δίπλα τους και τους αντίστοιχους μέσους όρους της σεζόν των τηλεοπτικών σταθμών, όπου στην τρίτη στήλη φαίνεται κατά πόσο οι εκπομπές… ξεπέρασαν τους σταθμούς τους.

Βλέπουμε λοιπόν ότι η πιο… ανεβαστική για το σταθμό της αποδείχτηκε η Κατερίνα Καινούργιου αφού η εκπομπή της σημείωσε την υψηλότερη αύξηση σε σχέση με την πορεία του OPEN. Αν και τα «Διλήμματα», η στήλη της εκπομπής, είναι «δείγμα κακού τηλεοπτικού προϊόντος» κατάφερναν και έβαζαν στο σταθμό της Παιανίας πολύ περισσότερους τηλεθεατές από αυτούς που παρακολουθούσαν τα περισσότερα από τα υπόλοιπα προγράμματα του καναλιού. Όπως φαίνεται λοιπόν στο OPEN δεν έχουν… δίλημμα για το πώς να μπουν οι τηλεθεατές… αρκεί να μπουν, άσχετα αν το «καλό» κάνει εσωτερικά ευρύτερα κακό!

Αμέσως μετά στην κατάταξη η εκπομπή «Happy Day» που ενώ ο ALPHA τη φετινή σεζόν έχασε πολλούς τηλεθεατές με τις επιλογές και το πρόγραμμά του η Σταματίνα Τσιμτσιλή κατάφερε να είναι αρκετά ψηλότερα (4,4 μονάδες) από τις επιδόσεις του καναλιού.

Στην τρίτη θέση της κατάταξης βρίσκεται «Το πρωινό» που σημείωσε πτωτική πορεία σε σχέση με την προηγούμενη σεζόν, όταν ο ΑΝΤ1 μάλιστα του πρόσφερε και ένα από τα πιο αξιόλογα και «δυνατά όπλα» της σεζόν, τη σειρά «Άγριες Μέλισσες» για να προβάλλουν αρκετό αποκλειστικό υλικό. 

Στην τελευταία θέση της κατάταξης σημειώνοντας την μικρότερη αύξηση σε σχέση με την πορεία του «στρατού» βρέθηκε η «Φωλιά των ΚουΚου» ενώ μάλιστα το STAR αναδείχτηκε ο πιο κυρίαρχος στο «δυναμικό κοινό». Αν και η πρωινή ψυχαγωγική εκπομπή είχε πολύ πρωτότυπο υλικό για να διαχειριστεί («Master Chef», «Next Top Model») σημείωσε τη χαμηλότερη αύξηση μονάδων… μάλλον ούτε καν μονάδας.

Βέβαια οι επιδόσεις και των τεσσάρων εκπομπών, που άλλες πολύ, άλλες λιγότερο, άλλες με πολύ σπρώξιμο και άλλες με… σούρσιμο, κατάφεραν να ξεπεράσουν τους τηλεοπτικούς σταθμούς και τους έδωσαν το «πράσινο φως» και για την επόμενη σεζόν. Και σίγουρα η επόμενη θα έχει ακόμα περισσότερο ενδιαφέρον όταν μάλιστα όπως φαίνεται θα έχει έναν ακόμα «παίκτη», την πρωινή ψυχαγωγική εκπομπή του MEGA. Δεν αποκλείεται λοιπόν ακόμα και στο μέσο της επόμενης σεζόν να γίνουν αλλαγές… αν κάποιος δεν τα φέρνει όπως πρέπει…!

Media Τελευταίες ειδήσεις