Στο πλαίσιο αυτών των αλλαγών λοιπόν ο ALPHA αποφάσισε να βγάλει στον αέρα μία καινούργια καθημερινή εκπομπή, αλλά και μία εβδομαδιαία. Άλλωστε στο κανάλι της Κάντζας θέλουν να κερδίσουν τους τηλεθεατές και με τις ενημερωτικές εκπομπές τους κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου, όπως έχει γίνει και με το καθημερινό κεντρικό δελτίο ειδήσεών τους, αλλά και γενικότερα με το πρόγραμμά τους τη φετινή σεζόν που βρέθηκαν στην κορυφή των κατατάξεων.
Όπως φαίνεται από τα νούμερα τηλεθέασης της Nielsen το κεντρικό δελτίο ειδήσεων κατά το α΄ τρίμηνο της τηλεοπτικής σεζόν 2014 -2015 (Οκτώβριος – Νοέμβριος – Δεκέμβριος 2014) συγκέντρωσε τους περισσότερους τηλεθεατές καταγράφοντας 21,8% μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 19,5% στο δυναμικό κοινό, ενώ ακολούθησε ο ΑΝΤ1 με 21% και 18,1%, το MEGA με 18,1% και 14,1%, το STAR με 12,1% και 10,9%, ο ΣΚΑΪ με 8,9% και 6,4% και η ΝΕΡΙΤ με 8,9% και 3,4%, αντίστοιχα.
Βέβαια το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ALPHA μεταδίδεται μία ώρα νωρίτερα από αυτά σε ANT1 και MEGA, αλλά είναι εμφανές από τα νούμερα τηλεθέασης ότι συγκεντρώνει τους περισσότερους τηλεθεατές στη συχνότητά του για να παρακολουθήσουν τις κυριότερες ειδήσεις της ημέρας.
Θέλοντας λοιπόν να ενισχύσουν αυτή τη δυναμική του ενημερωτικού τους τομέα στο κανάλι της Κάντζας αποφάσισαν από μεθαύριο, την Τετάρτη 7 Ιανουαρίου, στις 11 το πρωί, να μεταδίδεται μία καινούργια ενημερωτική εκπομπή με τίτλο “Εκλογές 2015” που θα παρουσιάζουν η Λώρα Ιωάννου και ο Πρόδρομος Παπαηλιόπουλος.
Επίσης, κάθε Τετάρτη βράδυ, τα μεσάνυχτα, θα μεταδίδεται μία ακόμα ενημερωτική εκπομπή για τις εκλογές, την οποία θα παρουσιάζουν οι Αντώνης Σρόιτερ, Νίκος Μάνεσης και Σοφία Παπαϊωάννου. Βέβαια οι εκπομπές “Αυτοψία” και “360ο” θα συνεχίσουν κανονικά, ενώ η “60′ Ελλάδα” θα διακοπεί κατά την προεκλογική περίοδο και θα επιστρέψει στο τηλεοπτικό τοπίο από τον Φεβρουάριο.
Με τις καινούργιες αυτές ενημερωτικές εκπομπές τα στελέχη του ALPHA θέλουν να ενδυναμώσουν ακόμα περισσότερο κυρίως τον ενημερωτικό τους τομέα, αφού άλλωστε στο σύνολο ημέρας το πρώτο τρίμηνο (Οκτώβριος – Νοέμβριος – Δεκέμβριος 2014) ο σταθμός της Κάντζας βρέθηκε στην κορυφή της κατάταξης, σημειώνοντας17,2% στο γενικό σύνολο και 17,7% στο δυναμικό κοινό.
Ωστόσο λόγω των εκλογών το κύριο βάρος στους τηλεοπτικούς σταθμούς τον Ιανουάριο θα δοθεί στους ενημερωτικούς τομείς, ευελπιστώντας ότι θα κερδίσουν τους τηλεθεατές.