Κατάφερε άμα τη εμφανίσει του στο τηλεοπτικό τοπίο να ανεβάσει τον ΣΚΑΪ στην κορυφή της τηλεθέασης, αναγκάζοντας τα υπόλοιπα κανάλια να προσπαθήσουν να βρουν τρόπους για να ανακόψουν τη σαρωτική πορεία του στους πίνακες τηλεθέασης.
Ένα μήνα τώρα που έχει επιστρέψει στη «μάχη» της τηλεθέασης έχει ακούσει πολλά… άλλα δικαιολογημένα… και άλλα όχι και τόσο…! Ένα από τα… ισχυρά επιχειρήματα που προβάλλουν οι πολέμιοί του είναι ότι σημειώνει σημαντική πτωτική πορεία στους πίνακες τηλεθέασης. Τελικά όμως οι αριθμοί… λένε πάντα την αλήθεια… ή τουλάχιστον παρουσιάζουν την κατάσταση ως έχει.
Αξιοσημείωτο είναι ότι πέρυσι, μετά από έναν μήνα προβολής του, το «Survivor» είχε σημειώσει 34,3% μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 46,3% στο δυναμικό κοινό, ενώ τον πρώτο μήνα της φετινής σεζόν ο ΣΚΑΪ εισέπραξε από το ριάλιτι επιβίωσης 32,1% μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 41,6% στο δυναμικό κοινό.
Μπορεί λοιπόν συγκρίνοντας τις δύο χρονικές περιόδους φέτος να παρατηρείται μείωση των ποσοστών του αλλά είναι μικρή και σίγουρα στο κανάλι του Φαλήρου έχουν πολλούς λόγους να ανοίγουν… περτικαλάδες για το ριάλιτι επιβίωσης. Σύμφωνα μάλιστα με έγκυρες πληροφορίες μου τον επόμενο μήνα, τον Μάρτιο, θα υπάρξουν αρκετές εκπλήξεις και ανατροπές στα όσα συμβαίνουν στη Δομινικανή Δημοκρατία με σκοπό το κανάλι του Φαλήρου να συνεχίσει να εισπράττει υψηλές τηλεθεάσεις…!