Όλα ξεκίνησαν πριν από καιρό με τη νέα διεύθυνση προγράμματος του ΣΚΑΪ να προσπαθεί να «μετακομίσει» το βραδινό κεντρικό δελτίο ειδήσεων του σταθμού ένα τέταρτο νωρίτερα με σκοπό να ολοκληρώνεται πριν από το ξεκίνημα του σκληρού ανταγωνισμού, υποστηρίζοντας ότι έτσι θα ανεβάσουν τις τηλεθεάσεις του ριάλιτι.
Η επιθυμία αυτή έγινε τελικά δεκτή… μετά κόπων και βασάνων τόσο από τη διοίκηση του ΣΚΑΪ όσο και από την τούρκικη εταιρεία παραγωγής του ριάλιτι που είχε πολλές… πάρα πολλές αντιρρήσεις.
Η βασική αντίρρηση που είχε η «Acun Medya» είναι ότι έτσι θα έπεφτε ο μέσος όρος του «Survivor» αφού μετά τα μεσάνυχτα η τηλεθέασή του ανεβαίνει, ανεβάζοντας έτσι το συνολικό μέσο όρο του ριάλιτι.
Και μπορεί η διαφημιστική κίνηση στη late night ζώνη να έχει μειωθεί αλλά αυτό που ενδιαφέρει την τούρκικη εταιρεία είναι οι μέσοι όροι τηλεθέασης αφού με αυτούς μπορεί να πουλήσει το προϊόν της και σε άλλες χώρες.
Παρ’ όλα αυτά μετά τη συνάντηση που έγινε στα τέλη της προηγούμενης εβδομάδας, στην Τουρκία, μεταξύ των δύο πλευρών αποφασίστηκε η αλλαγή. Έτσι την προηγούμενη Κυριακή το «Survivor» βγήκε στον αέρα ένα τέταρτο νωρίτερα, στις 20:45!
Ωστόσο οι επιδόσεις του στους πίνακες τηλεθέασης δεν ήταν οι… υποσχόμενοι αλλά τους δόθηκε περίοδος χάριτος δύο ακόμα ημερών ενώ υπήρξε και επίσημη ανακοίνωση από τον ΣΚΑΪ για την αλλαγή προγράμματος. Βέβαια τις επόμενες η τούρκικη εταιρεία παραγωγής… τραβούσε τα επεισόδια ώστε με τη μεγαλύτερη διάρκειά τους να ολοκληρώνονται γύρω στη 1 μετά τα μεσάνυχτα. Από την άλλη όμως η αλλαγή στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του σταθμού σημείωσε πτώση στην τηλεθέαση και… άνοδο της εντός Φαλήρου γκρίνιας.
Από την άλλη το «ξεχείλωμα» των επεισοδίων ενόχλησε την τούρκικη εταιρεία παραγωγής και ως κόστος αλλά και φοβούμενοι πως με αυτό θα χαθεί το ενδιαφέρον των τηλεθεατών. Έτσι με συνοπτικές διαδικασίες αποφάσισαν πως αυτό δεν μπορεί να συνεχιστεί και πρέπει όλα να επανέλθουν στην προγενέστερη ροή.
Αποτέλεσμα; Η τούρκικη εταιρεία παραγωγής απαίτησε και κέρδισε το κεντρικό δελτίο ειδήσεων να ολοκληρώνεται λίγα λεπτά πριν από τις εννιά παραδίδοντας τη σκυτάλη στο επεισόδιο με τα highlights του ριάλιτι και λίγο πριν από τις 10 να βγαίνει καινούργιο επεισόδιο στον αέρα που θα ολοκληρώνεται λίγο μετά τη μία το ξημέρωμα.
Επίσης, σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες μου η «Acun Medya», ή μάλλον για να το πούμε σωστά, τούρκοι στελέχη της Accun Medya βλέποντας πως έχουν γίνει αρκετά λάθη στο ριάλιτι (από επιλογή παικτών μέχρι και στη θεματολογία των επεισοδίων) αποφάσισε να πάρει το παιχνίδι πάνω της.
Αυτές τις μέρες μάλιστα στον Άγιο Δομίνικο θα βρεθεί κι ο έμπειρος Acun Ilicali ώστε να κάνει δραστικές αλλαγές με σκοπό να κερδίσει τους τηλεθεατές και να ανεβάσει το μέσο όρο του προϊόντος του. Γιατί ο τούρκος παραγωγός δεν σκοπεύει να κερδίσει τον πόλεμο μόνο στο Φάληρο αλλά και στο ευρύτερο εγχώριο τηλεοπτικό τοπίο…!