Site icon NewsIT

Σχέδιο στρατηγικής από ΑΝΤ1 και ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV

10.11.2020 | 15:21
ΑΝΤ λογότυπο

Κοινό μέτωπο φαίνεται ότι χτίζουν οι δύο «αδελφοί» τηλεοπτικοί σταθμοί, ο αδειοδοτημένος γενικού περιεχομένου ΑΝΤ1 και ο… δηλωμένος ως ψυχαγωγικού περιεχομένου ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV, με σκοπό να διεκδικήσουν μεγαλύτερο μερίδιο της διαφημιστικής πίτας.

Το συγκεκριμένο σχέδιο στρατηγικής έχει πέσει ξανά στο τραπέζι του Ομίλου ΑΝΤ1 με ανώτατους αξιωματούχους να υποστηρίζουν πως για να μπορούν να έρχονται σε κοινές ανταγωνιστικές εμπορικές συμφωνίες θα πρέπει το ψυχαγωγικό κανάλι να ενισχύσει περισσότερο το πρόγραμμά του. Προσπάθειες που έγιναν όμως στο παρελθόν, όπως για πρωινή εκπομπή με την Πόπη Τσαπανίδου φαίνεται πως εκτιμήθηκε ως υψηλού κόστους με αποτέλεσμα να «παγώσει» και η δημοσιογράφος τελικά να συνεργαστεί με τον ΑΝΤ1 ως σχολιάστρια στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων. Ενώ λοιπόν η πρωινή εκπομπή μάλλον… έφυγε από το πλάνο, κάποιοι από τον Όμιλο υποστηρίζουν άλλης τυπολογίας προγράμματα για το ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV, όπως τα ριάλιτι που έως τώρα τουλάχιστον δεν φαίνεται να μπαίνουν στο πρόγραμμα του ΑΝΤ1. Έτσι έπεσε πάλι στο τραπέζι η «Φάρμα» αλλά με κατεύθυνση αυτή τη φορά το ψυχαγωγικό σταθμό κι όχι τον γενικού περιεχομένου που είχε προσπαθήσει να την «χτίσει» δύο φορές στο παρελθόν και τελικά την έβαλαν ξανά στο συρτάρι. Αξιοσημείωτο μάλιστα είναι ότι εκτός από τη «Φάρμα» έπεσε στο τραπέζι η ιδέα, στο πλαίσιο ενδυνάμωσης του ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV να ενταχθεί στο πρόγραμμά του το «Your Face Sounds Familiar» με ανώτατους αξιωματούχους να το ακούσουν… και να το απορρίψουν… τουλάχιστον έως τώρα…!

Πάντως, αυτή την περίοδο… όπως και άλλες στο παρελθόν… η διοίκηση του Ομίλου ΑΝΤ1 μελετά το συγκεκριμένο σχέδιο στρατηγικής, αλλά χωρίς έως τώρα να έχει αποφασιστεί οριστικά αν θα προχωρήσουν σε αυτό ενισχύοντας το ψυχαγωγικό κανάλι τους με καινούργιες εγχώριες παραγωγές ή απλά θα το βάλουν για ακόμα μία φορά στην άκρη…!

Media Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version