Όλα ξεκινούν με σκοπό το «άνοιγμα» του prime time με τα στελέχη των τηλεοπτικών σταθμών να θέλουν να κερδίσουν μεγαλύτερο μερίδιο από τη διαφημιστική πίττα από τις 8 το βράδυ και να μην περιμένουν να εισπράξουν μετά το τέλος των δελτίων, στις 9 το βράδυ. Με αυτή τη στρατηγική κινήθηκαν αρχικά τα στελέχη του ALPHA επί γερμανικής διοικήσεως και συνέχισε να ισχύει ακόμα και όταν ο σταθμός επανήλθε στον Δημήτρη Κοντομηνά. Έτσι το κανάλι της Κάντζας δεν συνεχίζει μόνο να σημειώνει υψηλότερη τηλεθέαση σε σχέση με τα δελτία που μεταδίδονται αμέσως μετά αλλά να έχει και διαφημιστική… άνεση την ώρα που τα υπόλοιπα τηλεοπτικά κανάλια μεταδίδουν δελτία ειδήσεων.
Το σχέδιο της «μετακόμισης» και της απευθείας σύγκρουσης με το δελτίο του ALPHA μελετά ιδιαίτερα προσεχτικά ο ΑΝΤ1 και όπως όλα δείχνουν οι αποφάσεις είναι οριστικές και έτσι από τον καινούργιο χρόνο ο Αντώνης Σρόιτερ θα έχει απέναντί του τη Μαρία Χούκλη. Την κίνηση αυτή φαίνεται όμως ότι… καλοβλέπουν και ορισμένα στελέχη του MEGA που θεωρούν ότι παρά το σκληρό ανταγωνισμό στις 7, με ALPHA και ΑΝΤ1, θα πρέπει κι αυτοί να «μετακομίσουν» ώστε να έχουν μία ακόμα ώρα στο prime time για να εισπράξουν μερίδιο από τη διαφημιστική πίττα.
Αν τελικά και στο MEGA αποφασίσουν να ακολουθήσουν το «plan B» τότε αλλαγές προβλέπονται ακόμα και στον ΣΚΑΪ που δεν αποκλείεται να «μετακομίσει» κι αυτό κατά μία ώρα και να μεταδίδεται στις 8, απέναντι από το δελτίο του STAR που όπως όλα δείχνουν θα μείνει… αμετακίνητο. Όπως όλα δείχνουν λοιπόν ο επανέλεγχος στρατηγικής στα δελτία ειδήσεων θα φέρει αρκετές αλλαγές στον τηλεοπτικό χάρτη με τους τηλεοπτικούς σταθμούς να προσπαθούν να… μαζέψουν ό,τι μπορούν από τη διαφημιστική πίτα…!