Ο λόγος για στελέχη ελληνικών τηλεοπτικών σταθμών που βρίσκονται αυτές τις μέρες στις Κάνες παρακολουθώντας τη διεθνή έκθεση τηλεοπτικών προγραμμάτων, τη MIPTV, προκειμένου να δουν τι παίζει στην τηλεοπτική αγορά. Μετά όμως τη σαρωτική πορεία του ριάλιτι στους πίνακες τηλεθέασης τα στελέχη των σταθμών έχουν σαφείς εντολές να… ξεψαχνίσουν τα περίπτερα και να βρουν ό,τι καινούργιο ριάλιτι υπάρχει μπας και το αποκτήσουν για τη συχνότητά τους. Αν και στη διεθνή έκθεση που διεξάγεται κάθε χρόνο παρουσιάζονται πολλά προγράμματα ψυχαγωγίας τα στελέχη των σταθμών έχουν κύριο μέλημά τους να βρουν ριάλιτι που θα… κοντράρει το ριάλιτι που προβάλλει ο ΣΚΑΪ. Σύμφωνα μάλιστα με ασφαλείς πληροφορίες στην έκθεση βρίσκονται και στελέχη σταθμών που μέχρι πρότινος δεν… συνήθιζαν να την επισκέπτονται, αλλά θεωρώντας ότι είναι θέμα… επιβίωσης έκαναν το ταξίδι θεωρώντας την απόκτηση «αντι-Survivor» βασική προτεραιότητά τους…! Βέβαια το αν τελικά η έρευνά τους έχει θετικά αποτέλεσμα δεν θα φανεί με την αγορά του όποιου καινούργιου project εξασφαλίσουν, αλλά με την πορεία του στους πίνακες τηλεθέασης! Μπορεί λοιπόν τώρα κάποιοι να έχουν αναλάβει ρόλο… λαγωνικού, αλλά είναι λογικό να ανησυχούν πως αν οτιδήποτε εξασφαλίσουν δεν έχει τα ποθητά αποτελέσματα, μπορεί να… φαγωθούν εν μία νυκτί… όπως έχει συμβεί αρκετές φορές στο παρελθόν…!
Τα… λαγωνικά ψάχνουν το “αντι-Survivor”
«Αναζητείται αντίπαλος για το Survivor προκειμένου να επιβιώσουμε την επόμενη σεζόν»! Με αυτή την εντολή στις «βαλίτσες» τους προσπαθούν λοιπόν να εντοπίσουν και να αποκτήσουν το «αντι-Survivor»!
The Voice: O Χρήστος Μάστορας κάνει push ups με παίκτη και ο Γιώργος Μαζωνάκης μετράει τις κάμψεις
Αντώνης Ρέμος: Γράφουν ποιος θα πει τη μεγαλύτερη κακία για να αποκτήσει τα πιο πολλά likes και σχόλια
Κώστας Κόκλας: Θα ήμουν χαζός να μην διατηρώ καλές σχέσεις με τις πρώην συντρόφους μου
Γιάννης Στάνκογλου: Τα παιδιά μου μού δίνουν ενέργεια και μπορώ να συνεχίζω καλύτερα
Media Τελευταίες ειδήσεις