Παρασκευή, 22 Νοε.
21oC Αθήνα

Θα εξαντλήσουν… τις περτικαλάδες!

Θα εξαντλήσουν… τις περτικαλάδες!

Το ότι το «Survivor» σημειώνει υψηλές τηλεθεάσεις είναι περιττό να το αναφέρω. Σε παλαιότερες  περιόδους στον ΣΚΑΪ θα το γλεντούσαν ανοίγοντας σαμπάνιες αφού λόγω του ριάλιτι ο σταθμός σημειώνει υψηλές, υψηλότατες τηλεθεάσεις! Σε περίοδο «ισχνών αγελάδων» όμως, στο κανάλι του Φαλήρου αρκούνται σε… περτικαλάδες και προσπαθούν να κερδίσουν τηλεθεατές και στις άλλες ζώνες. Όπως φαίνεται λοιπόν από τις μετρήσεις τηλεθέασης και δη αυτές στο «δυναμικό κοινό» έχουν αρκετούς λόγους να το γλεντάνε με περτικαλάδες από νωρίς το απόγευμα και όχι μόνο στη ζώνη του prime time.

Εκτός λοιπόν από το «Survivor» σημαντική κρίνεται από τα στελέχη του σταθμού του Φαλήρου και η πορεία των δύο καινούργιων ψυχαγωγικών εκπομπών τους, των «Rodeo» και «Κάνε παζάρι». Σύμφωνα με τις μετρήσεις τηλεθέασης προτού οι Βαγγέλης Περρής, Αθηναΐς Νέγκα και Άννα Μαρία Βελλή ξεκινήσουν την εκπομπή τους (δηλαδή την περίοδο από  29-08-2016 έως και 10-02-2017) ο ΣΚΑΪ στη συγκεκριμένη ώρα σημείωνε 11,5% στο γενικό σύνολο και 7,7% στο δυναμικό κοινό, ενώ τον τελευταίο μήνα (από  13-02-2017 έως και 21-03-2017) το κανάλι του Φαλήρου εισέπραξε 8,4 και 10,2%, αντίστοιχα. Και μπορεί να παρατηρείται μείωση των ποσοστών στο γενικό σύνολο, αλλά στο κανάλι ανοίγουν τις περτικαλάδες λόγω της αύξησης των τηλεθεατών στο δυναμικό κοινό, αφού στο εν λόγω κοινό οι τηλεθεατές αυξήθηκαν κατά 32,5%. Όσον αφορά τη συγκεκριμένη εκπομπή η μεγαλύτερη άνοδος τηλεθεατών παρατηρείται στις γυναίκες ηλικίας 15 έως 44 ετών που ανέβασε τα ποσοστά της κατά 44%, αφού από 6,5% σημείωσε 9,4%!

Ακόμα περισσότερες περτικαλάδες όμως ανοίγουν για την άλλη καινούργια εκπομπή τους, την «Κάνε παζάρι» αφού πριν από αυτήν, (δηλαδή την περίοδο από  29-08-2016 έως και 17-02-2017) ο ΣΚΑΪ στη συγκεκριμένη ώρα σημείωνε 7,5% στο γενικό σύνολο και 5,9% στο δυναμικό κοινό, ενώ τον τελευταίο μήνα (από  20-02-2017 έως και 21-03-2017) εισέπραξε 7,9 και 9,4%, αντίστοιχα! Αξιοσημείωτο είναι ότι η Ντορέττα Παπαδημητρίου στις γυναίκες ηλικίας 15έως 44 ετών αύξησε κατά 113,2% τα ποσοστά του σταθμού αφού από 5,3% ανέβασε τις πτήσεις τηλεθέασης στο 11,3% μέσο όρο.

Κοντολογίς, είναι σαφές ότι ο ΣΚΑΪ, όχι μόνο λόγω του «Survivor», αλλά και με τις άλλες ψυχαγωγικές εκπομπές του, «Rodeo» και «Κάνε παζάρι», καταφέρνει να μπαίνουν στη συχνότητά του περισσότεροι τηλεθεατές από το δυναμικό κοινό. Ίσως λοιπόν όλα τα σενάρια που ακούγονται για αλλαγή του προφίλ του σταθμού του Φαλήρου και από ενημερωτικό να γίνει περισσότερο ψυχαγωγικό, δεν είναι και τόσο μακριά από την πραγματικότητα. Και σίγουρα τα σενάρια αυτά ενισχύονται ακόμα περισσότερο όταν οι πληροφορίες θέλουν το καινούργιο ειδησεογραφικό κανάλι που ετοιμάζουν στο Φάληρο, το «ΣΚΑΪ 24» να βγαίνει σύντομα στο κανάλι του διαδικτύου…!

Media Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε