Άλλα ήθελαν… αλλού αναγκάστηκαν να κινηθούν… με αποτέλεσμα ακόμα και «δυνατά» προγράμματα να μην καταφέρνουν να συγκεντρώνουν τους τηλεθεατές που περίμεναν…!
Αντί όμως στο STAR να πάρουν… δραστικές αποφάσεις φαίνεται ότι επιλέγουν να συνεχίσουν την ίδια στρατηγική… δικαιώνοντας τον τίτλο και σε επίπεδο τηλεθέασης.
Ο λόγος για το «Money Drop» με τη Βίκυ Σταυροπούλου που οι τηλεθεάσεις του όσο πάνε και… drop-άρουν στον πίνακα τηλεθέασης, αφού ο ανταγωνισμός των απέναντι ALPHA, ANT1 και ΣΚΑΪ κερδίζει τη «μερίδα του λέοντος».
Λαμβάνοντας μάλιστα υπόψη ότι το τηλεοπτικό κοινό έχει… μπουχτίσει από τα πολλά τηλεπαιχνίδια που προβάλλονται τη μεσημεριανο-απογευματινή ζώνη των σταθμών είναι να απορείς γιατί το κανάλι της Κηφισιάς επιλέγει να δίνει μάχη με ένα ακόμα, έστω κι αν πρόκειται για προσεγμένη κι ακριβή παραγωγή που έχει φανεί ότι «έχουν χώσει χρήμα»!
Βέβαια η «ατμοσφαιρική» γαλλική εκδοχή του τηλεπαιχνιδιού που έχουν επιλέξει περιορίζει και την ταλαντούχα ηθοποιό, ενώ ενισχύει το… λαμπερό ανταγωνισμό, αλλά καλώς ή κακώς αυτή την απόφαση πήραν… και με αυτή θα πορευτούν! Και θα πορευτούν για πολλούς ακόμα μήνες καθώς η συμφωνία με την ξένη εταιρεία που έχει τα δικαιώματα είναι για 60 επεισόδια και χθες προβλήθηκε το 16ο από αυτά.
«Εμπρός… drop» λοιπόν καθώς δεν μπορούν να το «κόψουν» έχοντας πληρώσει αρκετά χρήματα, αλλά «και πίσω ρέμα» αφού όπως φαίνεται θα συνεχίσουν να τα κάνουν… μούσκεμα εμμένοντας στην αρχική στρατηγική τους μέχρι να ολοκληρωθεί η συμφωνία, έστω κι αν καθημερινά με τη… drop-ική πορεία στους πίνακες τηλεθέασης αποδεικνύεται το λάθος τους…!