Για αυτό και στο κανάλι του Αμαρουσίου προσπάθησαν ουκ ολίγες φορές να τονίσουν –και να «πουλήσουν» βεβαίως, βεβαίως- ριάλιτι στοιχεία των παικτών από την προσωπική ζωή τους. Το έκαναν όμως με τόσο… άκομψο τρόπο που το «Rising Star» θύμισε παλιά talent show που βασίζονταν κυρίως στο «γύρω γύρω» και όχι στην ουσία, το τραγούδι. Βέβαια θα ήταν άδικο να «ρίξω» ευθύνη στους κριτές αφού αυτό συνέβη μέσα από τα βίντεο, αλλά και από τον παρουσιαστή Γιώργο Λιάγκα που όμως δεν διαθέτει τα κατάλληλα προσόντα για να χειριστεί αυτό που λέμε «ριάλιτι καταστάσεις», ή για να μην τον αδικώ… ίσως δεν ήθελε να τις χειριστεί και απλά… τις παρουσίασε.
Τέτοιες αποφάσεις όμως, το να μετατρέψεις ένα talent show σε ριάλιτι πρέπει είτε να τις ακολουθείς πιστά κι «αντρίκια», είτε –το καλύτερο- να μην τις αγγίζεις, γιατί πηγαίνει αλλού το ύφος της εκπομπής. Όπως συνέβη σε αρκετά σημεία και που δεν είχαν κανένα νόημα και λόγο να γίνουν με αποτέλεσμα να απορείς αν βλέπεις talent show ή τις κάκιστες «Οικογενειακές ιστορίες» του ALPHA. Πέρα από αυτό η κριτική επιτροπή στο πρώτο live δεν δικαιολόγησε το ρόλο της, αλλά αυτό για να λέμε και την αλήθεια είναι κάτι που εξαρτάται από το concept και ο ρόλος τους θα –πρέπει να- είναι ουσιαστικότερος όταν ολοκληρωθεί η πρώτη φάση των audition.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Βέβαια, για ακόμα μία φορά είδαμε και κυρίως… δυστυχώς ακούσαμε τον Αντώνη Ρέμο να μιλά και να προσπαθεί να κάνει χιούμορ, ενώ η Δέσποινα Βανδή ήταν… ακούνητη μεν, αλλά με τις πιο τεκμηριωμένες απόψεις δε, χωρίς να προσπαθεί να τραβήξει την κάμερα πάνω της όπως ο συνεργάτης της με ανούσια και άστοχα σχόλια. Όσο για τους «νέους» είναι σαφές ότι ο Χρήστος Μάστορας βρέθηκε εκεί γιατί έχει «ρεύμα» στη νεολαία και μέχρι εκεί καθώς δεν διαθέτει την εμπειρία και τα προσόντα του «κριτή», ενώ ο Κώστας Μακεδόνας ήταν ιδιαίτερα… μαγκωμένος, ίσως γιατί θέλει το χρόνο του, ή επειδή δεν θέλει να… διεκδικήσει την κάμερα με ανούσια κι άστοχα σχόλια!
Όσον αφορά την Καλομοίρα… τα λόγια είναι περιττά. Κάθε φορά που έβγαινε μπροστά από την κάμερα… έλαμπε το στούντιο και η γλύκα της έμπαινε στα σπίτια των τηλεθεατών. Ιδανική για το ρόλο αυτό… τόσο όσο… για να ηρεμούμε από τα «κακώς κείμενα» που συνέβαιναν στο κεντρικό πλατό.
Πάντως από πλευράς συμμετοχών το πρώτο… δείγμα προκάλεσε αισιοδοξία πως θα ακούσουμε ωραίες φωνές από διαγωνιζόμενους, αρκεί να μην υπάρξουν… φάλτσα από ορισμένους κριτές, αλλά κυρίως την παραγωγή που θα θελήσει να το πάει… αλλού.
Τώρα, τι έγινε με την τηλεθέαση; Κατάφεραν οι τηλεθεατές να σηκώσουν το «Rising Star» στους πίνακες τηλεθέασης; Σύμφωνα λοιπόν με τις μετρήσεις της Nielsen το talent show σημείωσε 33,8% μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 34,9% στο δυναμικό κοινό για όλη τη διάρκεια μετάδοσής τους, τα οποία αξίζει να αναφέρουμε ότι ναι μεν είναι υψηλά ποσοστά, αλλά δεν θα είμαστε… πλεονέκτες αν πούμε ότι δεν είναι και τα καλύτερα -και όχι και τα αναμενόμενα- για το κανάλι του Αμαρουσίου!
Πάντως αν θέλουμε να είμαστε δίκαιοι και να το συγκρίνουμε με το προηγούμενο talent show που «σύστησε» ο ΑΝΤ1 στο εγχώριο τηλεοπτικό κοινό, το «Voice», έως πρώτη εντύπωση θα συμφωνήσω με την παλαιότερη άποψη του Γιώργου Λιάγκα που είχε πει ότι το «Voice» είναι καλύτερο concept από το «Rising Star». Κι είναι… κρίμα για το τηλεοπτικό κοινό που το «έχασε» ο ΑΝΤ1 και έχει καταλήξει… παραλλαγμένο στον ΣΚΑΪ με αποτέλεσμα τώρα να υπάρχουν δύο… “χλιαρά” talent show!