Βέβαια παρά το ότι τα προηγούμενα χρόνια τα προγράμματα των τηλεοπτικών σταθμών ξεκινούσαν τον Οκτώβριο, φέτος με τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες που επικρατούν και στο τηλεοπτικό τοπίο… το τραβούν όσο μπορούν για αργότερα. Για παράδειγμα το MEGA δεν έχει ξεκινήσει ακόμα καινούργιο πρόγραμμα στο prime time και αν όλα πάνε καλά αυτό θα γίνει από τον Νοέμβριο και μετά…!
Βέβαια μπορεί να κάνουν οικονομία αλλά το «πληρώνουν» αλλού, στη «μάχη» της τηλεθέασης αφού τον Οκτώβριο το κανάλι της Μεσογείων βρέθηκε στην τρίτη θέση της κατάταξης βάσει της τηλεθέασης στο γενικό σύνολο, πίσω από τον ALPHA, ενώ ο ΑΝΤ1 που έβγαλε καινούργιο πρόγραμμα τερμάτισε πρώτος στην κούρσα της τηλεθέασης. Ωστόσο το κανάλι της Κάντζας κατάφερε να βρεθεί στην κορυφή της κατάταξης στο δυναμικό κοινό και να «ρίξει» στη δεύτερη θέση το σταθμό του Αμαρουσίου, ενώ στην τρίτη θέση και σε αυτό το κοινό παρέμεινε το κανάλι της Μεσογείων!
Η σειρά στις επόμενες θέσεις παραμένει η ίδια και στο γενικό σύνολο και στο δυναμικό κοινό με το STAR στην 4η θέση, τον ΣΚΑΪ στην 5η, το EPSILON στην 6η και την ΕΡΤ1 στην τελευταία…! Ωστόσο, βλέποντας τις μετρήσεις τηλεθέασης που είχαν σημειώσει πριν από έναν χρόνο, τον Οκτώβριο του 2014, παρατηρείται πτώση στους περισσότερους από τους τηλεοπτικούς σταθμούς, ενώ τη μεγαλύτερη ανοδική πορεία σημειώνει το EPSILON.
Αναλυτικά λοιπόν στον πίνακα που ακολουθεί μπορείτε να δείτε τις επιδόσεις των τηλεοπτικών σταθμών το φετινό Οκτώβριο στο γενικό σύνολο και στο δυναμικό κοινό, ενώ εντός παρένθεσης αναφέρεται το μέσο όρο τηλεθέασης του προηγούμενου Οκτωβρίου, του 2014, που είχε σημειώσει κάθε κανάλι.
Τηλεοπτικός σταθμός |
Μέσος όρος Γενικό Σύνολο Οκτώβριος 2015 (Οκτώβριος 2014) |
Μέσος όρος Δυναμικό Κοινό Οκτώβριος 2015 (Οκτώβριος 2014) |
ANT1 |
15,2 (15,9) | 15 (15) |
ALPHA | 14,7 (16,7) | 16,4 (18,1) |
MEGA | 13 (17) | 13,4 (17,9) |
STAR | 9,6 (10,7) | 10,8 (11) |
ΣΚΑΪ | 8,7 (7,9) | 6,4 (7,5) |
EPSILON | 7 (4,5) | 5,2 (2,9) |
ΕΡΤ1 (ΝΕΡΙΤ) | 5,8 (5) | 2,9 (2,6) |
Αξιοσημείωτο πάντως είναι ότι παρατηρώντας τις επιδόσεις των πανελλήνιας εμβέλειας τηλεοπτικών σταθμών εύκολα συμπεραίνει κανείς ότι βάσει των μετρήσεων τηλεθέασης της Nielsen έχει αυξηθεί η τηλεθέαση στους «άλλους σταθμούς» καθώς τον Οκτώβριο σημείωσαν 28,1% μέσο όρο στο γενικό σύνολο αποδεικνύοντας ότι καταφέρνουν να κερδίζουν με τα προγράμματά τους σημαντική μερίδα του τηλεοπτικού κοινού.