Πάντως τους καλοκαιρινούς μήνες, τον Ιούλιο και τον Αύγουστο, το μεγαλύτερο μέρος προγράμματος των τηλεοπτικών σταθμών είναι… φουλ στις επαναλήψεις, ενώ κάποιες εκπομπές που βγαίνουν είναι απλά… #not!
Τον πρώτο μήνα λοιπόν της «καλοκαιρινής περιόδου» το ταμείο της τηλεθέασης έβγαλε νικητή τον ΣΚΑΪ που στο γενικό σύνολο κατάφερε να βρεθεί στην κορυφή, παίρνοντας τη θέση που είχε τον Ιούνιο ο ALPHA. Το κανάλι της Κάντζας μάλιστα βρέθηκε στην τρίτη θέση της κατάταξης, ισοβαθμώντας με το STAR, αφού σημείωσε χαμηλότερες πτήσεις από τον ΑΝΤ1. Ωστόσο το κανάλι του Αμαρουσίου κατάφερε να βρεθεί στην κορυφή του δυναμικού κοινού, τους τηλεθεατές ηλικίας 18 – 54 ετών, με το STAR να βρίσκεται στη δεύτερη θέση.
Αναλυτικά λοιπόν στον παρακάτω πίνακα μπορείτε να δείτε τους μέσους όρους των τηλεοπτικών σταθμών στο γενικό σύνολο και στο δυναμικό κοινό που έχουν προκύψει από τις μετρήσεις της Nielsen για τον Ιούλιο ενώ εντός παρένθεσης αναφέρονται οι αντίστοιχοι μέσοι όροι τους τον προηγούμενο μήνα, τον Ιούνιο.
Αξιοσημείωτο πάντως είναι ότι τα πέντε κανάλια που είναι κάτοχοι άδειας ενημερωτικού προγράμματος εθνικής εμβέλειας συγκεντρώνουν το 70% περίπου του τηλεοπτικού κοινού αποδεικνύοντας ότι πολλοί τηλεθεατές αναζητούν αλλού, σε άλλους τηλεοπτικούς σταθμούς και πλατφόρμες ενημέρωση και ψυχαγωγία…! Δικαιολογημένα αφού όπως είπαμε υπάρχουν κι αρκετά… not που δεν αξίζει να χάσεις το χρόνο σου για να τα παρακολουθήσεις…!