Πέντε προγράμματα μας καθήλωσαν μπροστά από τις τηλεοράσεις μας και «σάρωσαν» σε τηλεθέαση. Τα τρία έρχονται από το… Κατάρ και το Μουντιάλ!
Καθώς μετράμε αντίστροφα για να τελειώσει το 2022, αρχίζουν οι… ανασκοπήσεις. Τι έγινε, τι ζήσαμε, τι είδαμε στην τηλεόραση. Για τη χρονιά που τελειώνει σε σχεδόν μια εβδομάδα, το Μουντιάλ ήταν εκείνο που σάρωσε σε τηλεθέαση.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της AGB Nielsen, τα προγράμματα που τράβηξαν το ενδιαφέρον των τηλεθεατών ήταν τρεις αγώνες του Μουντιάλ, ένας της Εθνικής στο Eurobasket και ο τελικός της Eurovision.
Ας τα δούμε… ανάποδα
5 Γαλλία – Μαρόκο
Στις 14 Δεκεμβρίου η εθνική ομάδα της Γαλλίας αντιμετώπισε την αντίστοιχη του Μαρόκου για τον ημιτελικό του Μουντιάλ στο Κατάρ. Τη νίκη της Γαλλίας με 2-0 1.792.000 τηλεθεατές, δηλαδή ποσοστό 37%.
4 Αγγλία – Γαλλία
Ακόμη ένα ματς από το Μουντιάλ του Κατάρ που μονοπώλησε το ενδιαφέρον στην τηλεθέαση ήταν αυτό ανάμεσα στην Αγγλίας και την Γαλλίας στις 10 Δεκεμβρίου. Οι μετρητές της AGB έδειξαν για τον ANT1 – που μετέδιδε τον αγώνα – ποσοστό 41,1% και 1.865.000 τηλεθεατές.
3 Τελικός Eurovision
Η εντυπωσιακή εμφάνιση της Amanda Tenfjord στη σκηνή του Τορίνο αλλά και η δεύτερη συνεχόμενη παρουσία της Ελλάδας στην τελική 10άδα του διαγωνισμού έδωσαν στην ΕΡΤ ποσοστό 52,2% το βράδυ του μεγάλου τελικού της Eurovision, στις 14 Μαΐου. Συνολικά, τη βραδιά παρακολούθησαν 1.955.000 τηλεθεατές.
2. Ελλάδα – Γερμανία (Eurobasket)
Το πιο σημαντικό ματς της εθνικής ομάδας στο Eurobasket του 2022 προσέλκυσε το ενδιαφέρον των τηλεθεατών, που ακολούθησαν και στήριξαν την παρέα του Γιάννη Αντετοκούνμπο σε κάθε της αγώνα. Το Ελλάδα – Γερμανία στις 13 Σεπτεμβρίου για τους 4 της διοργάνωσης αποδείχθηκε σκληρό ντέρμπι και συγκέντρωσε 2.198.000 τηλεθεατές και ποσοστό τηλεθέασης 51,2% για την ΕΡΤ.
1. Αργεντινή – Γαλλία
Ο τελικός του Μουντιάλ ήταν αναμφισβήτητα το αθλητικό γεγονός της χρονιάς. Η Αργεντινή του Λιονέλ Μέσι και η Γαλλία του Κιλιάν Μπαπέ αναμετρήθηκαν για το πολύτιμο τρόπαιο και το χορταστικό ματς εκτίναξε την τηλεθέαση. Οι μετρήσεις της AGB στις 18 Δεκεμβρίου για τη μετάδοση του αγώνα από τον ANT1 έδειξαν μέσο όρο 62,8% και συνολικά 2.702.000 τηλεθεατές.