Αρχές του μήνα οι τηλεοπτικοί σταθμοί κοιτούν το «ταμείο» της τηλεθέασης. Βέβαια έως… πέρυσι ο Οκτώβριος ήταν σημαντικός μήνας για το τι έβγαζε το «ταμείο» καθώς ήταν ο πρώτος μήνας της καινούργιας σεζόν και ως εκ τούτου κρινόταν και το μερίδιο της διαφημιστικής πίτας για τους επόμενους μήνες.
Φέτος όμως με το διαγωνισμό για τις τηλεοπτικές άδειες οι σταθμοί έχουν καθυστερήσει να ξεκινήσουν μεγάλο μέρος των προγραμμάτων τους ενώ η αγορά παραμένει «παγωμένη» περιμένοντας τις εξελίξεις. Ωστόσο ακόμα και τώρα με θολό το τηλεοπτικό τοπίο όλοι δίνουν σημασία στο μηνιαίο ραβασάκι της Nielsen για να σχεδιάσουν και τα επόμενα βήματά τους. Τι έδειξε λοιπόν αυτό; Όπως μπορείτε να δείτε στον παρακάτω πίνακα στην κορυφή της κατάταξης στο γενικό σύνολο βρέθηκε ο ΑΝΤ1… εκθρονίζοντας τον ΣΚΑΪ που τον προηγούμενο μήνα, τον Σεπτέμβριο βρισκόταν στην πρώτη θέση και που τον Οκτώβριο κατέληξε στην τρίτη, πίσω από ANT1 και ALPHA.
Στον παρακάτω πίνακα λοιπόν μπορείτε να δείτε τους μέσους όρους των τηλεοπτικών σταθμών όπως προκύπτουν από τις μετρήσεις τηλεθέασης της Nielsen, τόσο στο γενικό σύνολο όσο και στο δυναμικό κοινό, αλλά και τι είχαν κάνει έναν χρόνο πριν, τον Οκτώβριο του 2015 (στοιχείο που αναγράφεται εντός παρένθεσης), αλλά και τον προηγούμενο μήνα, τον Σεπτέμβριο του 2016.
Παρατηρώντας λοιπόν τα νούμερα τηλεθέασης διαπιστώνουμε ότι στην κορυφή της κατάταξης του δυναμικού κοινού βρέθηκε ο ALPHA βρέθηκε, αλλά το αξιοσημείωτο είναι ότι μόλις 0,2 πίσω του, στη δεύτερη θέση, βρέθηκε το MEGA που τον προηγούμενο μήνα όμως, τον Σεπτέμβριο, ήταν στην κορυφή έχοντας όμως live πρόγραμμα σε αντίθεση με τώρα που παραμένει στον αέρα μόνο με το πρόγραμμα από την ταινιοθήκη του και την επιμονή (και υπομονή) απλήρωτων εργαζομένων του.