Πέμπτη, 8 Αυγ.
27oC Αθήνα
Nikos’ Blog

Μελάς Blog

Το «Down Town» και πάλι στα περίπτερα!

Το «Down Town» και πάλι στα περίπτερα!

Δεν θα είναι υπερβολή αν πω ότι πρόκειται για ένα «ιστορικό» περιοδικό, αφού επί σειρά ετών κατάφερε να κερδίσει μεγάλη μερίδα του αναγνωστικού κοινού και η ύλη του να γίνεται… talk of the town.

 Ήταν πριν από είκοσι χρόνια, τον Νοέμβριο του 1995, που το πρώτο τεύχος του «Down Town» βρέθηκε στα περίπτερα και μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα κατάφερε με την ύλη του να γίνει από τα πιο αγαπημένα περιοδικά ποικίλης ύλης με μια διαφορετική ματιά στο life style. Τον Φεβρουάριο του 2012 όμως με τα γνωστά οικονομικά προβλήματα της εταιρείας ΙΜΑΚΟ του Πέτρου Κωστόπουλου σταμάτησε η έκδοσή του και πριν από καιρό ο τίτλος βγήκε σε δημόσιο πλειστηριασμό. Η αρχική τιμή ήταν 250.000 ευρώ αλλά δεν βρέθηκε κανείς αγοραστής, όπως και όταν έπεσε στις 125.000 ευρώ. Μετά το πέρασμα του χρόνου η τιμή έφτασε στις 60 χιλιάδες ευρώ και τότε πρώην εργαζόμενοι στο περιοδικό που έχουν την εταιρεία «PLAN A», η οποία κάνει την εκπομπή «Join Us» στον ΣΚΑΪ, αποφάσισαν να το αγοράσουν. Η ευχάριστη εξέλιξη δημοσιοποιήθηκε από τη διευθύντριά του Νάνσυ Ζαμπέτογλου που έγραψε στον προσωπικό της λογαριασμό στο facebook πως
«Δεν ξέρω πώς να το ανακοινώσω… Γιατί για μας δεν υπάρχουν λόγια… Πρακτικά σήμερα αποκτήσαμε μέσω δημόσιου πλειστηριασμού το σήμα του περιοδικού Downtown για να το βγάλουμε ξανά στα περίπτερα. Ουσιαστικά αποκτήσαμε ξανά ένα σημαντικό κομμάτι της ζωής μας. Αυτό το κομμάτι που μας έλειπε. Σήμερα είναι μια σπουδαία μέρα γιατί την ιστορία τη γράφουν οι παρέες κι εμείς δεν χαθήκαμε ποτέ μεταξύ μας. Το Downtown λοιπόν επιστρέφει. Και μαζί τα χαμόγελα της παρέας που το αγάπησε. Ελπίζουμε να είστε μαζί μας ξανά».

Με επικεφαλής λοιπόν τους Νάνσυ Ζαμπέτογλου, Θανάση Αναγνωστόπουλο, Πάνο Ζόγκα, Κατερίνα Ιωακείμ και Ρωξάνη Ρόμπου που ήταν για χρόνια η «ψυχή» του περιοδικού το «Down Town» θα βρεθεί και πάλι στα περίπτερα. Στόχος τους να κυκλοφορήσει μέσα στον Οκτώβριο με την ίδια θεματολογία και αισθητική που το έκανε αγαπητό στον κόσμο, αλλά προσαρμοσμένο στην τωρινή εποχή.

Media Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε