Η προβολή προσφορών DVD και CD σε κυριακάτικες -κυρίως- εφημερίδες από τα δελτία ειδήσεων απασχόλησε το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης ενώ μάλιστα επέβαλε αρκετά πρόστιμα σε τηλεοπτικά κανάλια για συγκεκαλυμμένη διαφήμιση.
Όπως χαρακτηριστικά τόνισε ο πρόεδρος του ΕΣΡ, Ιωάννης Λασκαρίδης «η προβολή των προσφορών αυτών θα πρέπει να μεταδίδεται στη διαφημιστική ζώνη κι όχι στα κεντρικά δελτία ειδήσεων και σε άλλες εκπομπές γιατί αλλιώς είναι “γκρίζα διαφήμιση”» ενώ μάλιστα επεβλήθησαν σχετικά πρόστιμα ύψους 20.000 ευρώ έκαστο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με την απόφαση του ΕΣΡ δεν αποτελεί «γκρίζα διαφήμιση» αν προβάλλεται η προσφορά την ίδια μέρα με την κυκλοφορία της εφημερίδας αλλά αν προβάλλεται πριν από την επίσημη ημέρα κυκλοφορίας της, δηλαδή πχ. πριν την Κυριακή για τις κυριακάτικες εφημερίδες.