Τέλος του μήνα και επίσημα το τέλος της τηλεοπτικής σεζόν, που είθισται να διαρκεί από τον Σεπτέμβριο έως τον Ιούνιο. Βέβαια αυτό ίσχυε τις… παλιές καλές εποχές γιατί με τις δυσμενείς οικονομικές συνθήκες και στο τηλεοπτικό τοπίο η σεζόν έχει… συρρικνωθεί.
Οι τηλεοπτικοί σταθμοί πάντως έκαναν ό,τι μπορούσε ο καθένας και οι κόποι τους αποτυπώθηκαν στο ραβασάκι τηλεθέασης της Nielsen, για άλλους θετικά και για άλλους… μνημονιακά!
Όπως κάθε μήνα λοιπόν έτσι και για τον τελευταίο της σεζόν, τον Ιούνιο, δημοσιεύουμε τις επιδόσεις των τηλεοπτικών σταθμών. Στον παρακάτω πίνακα μπορείτε να δείτε τους μέσους όρους τους στο γενικό σύνολο και στο δυναμικό κοινό, αλλά και τι είχαν κάνει έναν χρόνο πριν, τον Ιούνιο του 2015 [που αναγράφεται εντός παρένθεσης), αλλά και τον προηγούμενο μήνα, τον Μάιο του 2016.
Τηλεοπτικός σταθμός | Μέσος όρος % Γενικό Σύνολο Ιούνιος 2016 (Ιούνιος 2015) – Μάιος 2016 |
Μέσος όρος % Δυναμικό Κοινό Ιούνιος 2016 (Ιούνιος 2015) – Μάιος 2016 |
ANT1 | 16,7 (18,3) – 18,3 | 16,5 (18) – 17,7 |
MEGA | 9,2 (14,8) – 10,4 | 10,7 (15) – 12,5 |
ALPHA | 13,5 (15,2) – 13,6 | 14,3 (16,1) – 13,7 |
STAR | 10,4 (9,5) – 10,4 | 11,5 (10,7) – 11,5 |
ΣKAI | 10,1 (9) – 9,9 | 7,7 (7,5) – 7,9 |
EΡΤ 1 | 9,9 (6,8) – 6,0 | 8,1 (4,3) – 3,8 |
E | 7,8 (4,1) – 7,9 | 5,2 (2,9) – 5,6 |
EΡΤ 2 | 2,0 (1,3) – 1,9 | 1,3 (0,9) – 1,2 |
Όπως βλέπετε λοιπόν ο ΑΝΤ1 κράτησε την πρωτιά και τον προηγούμενο μήνα, τον Ιούνιο, ενώ ο ALPHA βρέθηκε και πάλι στη δεύτερη θέση. Συγκριτικά με τον περυσινό Ιούνιο στο γενικό σύνολο, τη μεγαλύτερη πτώση στους πίνακες τηλεθέασης διαγράφει το MEGA, ενώ τη σημαντικότερη ανοδική πορεία μέσα σε έναν χρόνο έχει σημειώσει το EPSILON. Αντίστοιχα, σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα τη μεγαλύτερη μείωση στα ποσοστά τηλεθέασής του σημειώνει ο ΑΝΤ1, ενώ αύξηση στα ποσοστά της έχει σημειώσει η ΕΡΤ1 που είναι σαφώς ωφελημένη από τη μετάδοση του EURO 2016.