Τα στοιχεία πάντως από τις μετρήσεις τηλεθέασης συνεχίζουν να αποτυπώνουν ανοδική πορεία του ΣΚΑΪ που έχει χαράξει επιθετική στρατηγική στη μάχη της τηλεθέασης με όπλο το ριάλιτί του. Έτσι και τον Απρίλιο λοιπόν το κανάλι του Φαλήρου βρέθηκε στην κορυφή της κατάταξης έχοντας ανεβάσει κι άλλο τα κέρδη του στο ταμείο της τηλεθέασης, ενώ οι υπόλοιποι ιδιωτικοί σταθμοί σημείωσαν πτωτική πορεία.
Στον παρακάτω πίνακα μπορείτε να δείτε αναλυτικά τους μέσους όρους τηλεθέασης των τηλεοπτικών σταθμών τον Απρίλιο του 2017 τόσο στο γενικό σύνολο όσο και στο «δυναμικό κοινό», ενώ εντός παρενθέσεων αναγράφονται οι αντίστοιχοι μέσοι όροι του προηγούμενου μήνα, του Μαρτίου.
Τηλεοπτικός σταθμός | Μέσος όρος % Γενικό σύνολο Απρίλιος (Μάρτιος) |
Μέσος όρος % Δυναμικό κοινό Απρίλιος (Μάρτιος) |
ΣΚΑΪ | 18,8 (18,0) | 21,4 (20,4) |
ANTENNA | 15,7 (17,0) | 12,4 (13,3) |
ALPHA | 12,8 (14,0) | 12,8 (13,6) |
STAR | 9,5 (9,7) | 9,6 (9,9) |
MEGA | 7,3 (7,8) | 9,7 (11,1) |
EPSILON | 7,2 (7,2) | 4,1 (4,2) |
EPT 1 | 4,9 (4,3) | 2,6 (2,2) |
EPT 2 | 3,2 (2,9) | 2,1 (2,1) |
Εκτός λοιπόν από τον ΣΚΑΪ οι υπόλοιποι ιδιωτικοί σταθμοί είτε έμειναν στα ίδια ποσοστά τηλεθέασης, είτε σημείωσαν πτωτική πορεία, με τη μεγαλύτερη χασούρα να τη σημειώνει ο ΑΝΤ1 (στο γενικό σύνολο) και το STAR (στο δυναμικό κοινό), ενώ ελάχιστη άνοδο σημείωσαν τα κανάλια της ΕΡΤ.
Λογικό λοιπόν που στελέχη τηλεοπτικών σταθμών προσπαθούν να βρουν τρόπους να αντισταθούν στη σαρωτική πορεία του ριάλιτι, όταν στο κανάλι του Φαλήρου συνεχίζουν να ανοίγουν… περτικαλάδες για να γλεντήσουν την επιτυχία του, ενώ όπως λέγεται οι εξελίξεις που δρομολογούνται (και) στον ΣΚΑΪ είναι αρκετές…!