Site icon NewsIT

Το… “ταμείο” της τηλεθέασης: Η επιστροφή στην κανονικότητα έφερε αλλαγές

02.06.2020 | 14:01
Το… “ταμείο” της τηλεθέασης: Η επιστροφή στην κανονικότητα έφερε αλλαγές

Όπως κάθε τέλος του μήνα, έτσι και τον Μάιο, οι τηλεοπτικοί σταθμοί έκαναν… λογαριασμό για να δουν τι τους έβγαλε το ταμείο της τηλεθέασης.

Κι όπως φαίνεται η… επιστροφή στην κανονικότητα, μετά το τέλος της καραντίνας και των επαναλήψεων στους περισσότερους τηλεοπτικούς σταθμούς έφερε αλλαγές στην κατάταξη αλλά και στοιχεία που επιβάλλεται να μελετήσουν και προβούν σε αλλαγές πριν δουν κι άλλους τηλεθεατές να… φεύγουν! Σύμφωνα λοιπόν με τα στοιχεία της Nielsen τον Μάιο στην κορυφή της κατάταξης στο γενικό σύνολο με 14,2% μέσο όρο βρέθηκε ο ΣΚΑΪ που είχε χάσει τον προηγούμενο μήνα, τον Απρίλιο, την… πρωτοκαθεδρία από το STAR, με το κανάλι της Κηφισιάς να σημειώνει τώρα 13,9%.

Στην τρίτη θέση με 13,5% βρέθηκε πάλι ο ΑΝΤ1 καταφέρνοντας όμως να ανεβάσει τις επιδόσεις του στους πίνακες τηλεθέασης και αμέσως μετά με 10,8% μέσο όρο βρέθηκε ο ALPHA, ενώ στην πέμπτη θέση με 6,8% ανέβηκε το OPEN καταφέρνοντας να σημειώσει υψηλότερες πτήσεις από το MEGA που «έκλεισε» το μήνα με 6,4%.

Εντάξει… στις παρακάτω θέσεις ακολουθούν τα κανάλια της ΕΡΤ έχοντας σημειώσει πτωτική πορεία στους πίνακες τηλεθέασης και με τα τέσσερα κανάλια της να μην έχουν άθροισμα διψήφιο νούμερο. Τώρα, όσον αφορά το δυναμικό κοινό, δηλαδή τους τηλεθεατές ηλικίας 18-54 ετών, η κατάταξη αλλάζει καθώς στην κορυφή της βρέθηκε και τον προηγούμενο μήνα πάλι το STAR με 15,9% μέσο όρο, ενώ στη δεύτερη θέση με 12,6% ο ΑΝΤ1 και τον ALPHA να ακολουθεί με 11,1%.

Έτσι ο ΣΚΑΪ που είναι στην κορυφή του γενικού συνόλου, στο δυναμικό βρέθηκε στην τέταρτη θέση με 9,9% και το MEGA να παραμένει στην πέμπτη με 8,3%, ενώ στην έκτη θέση το OPEN με 7,2%. Ε, από εκεί και κάτω… μην τα ξαναλέμε, βρέθηκε η ΕΡΤ που και τα τέσσερα κανάλια της απέσπασαν συνολικά 5,3% των τηλεθεατών. Αναλυτικά λοιπόν στον παρακάτω πίνακα μπορείτε να δείτε τους μέσους όρους των τηλεοπτικών σταθμών στο γενικό σύνολο και στο δυναμικό κοινό που έχουν προκύψει από τις μετρήσεις της Nielsen για τον Μάιο, ενώ εντός παρένθεσης αναφέρονται οι αντίστοιχοι μέσοι όροι τους τον προηγούμενο μήνα, τον Απρίλιο. 

Αξιοσημείωτο είναι πως σύμφωνα με το μηνιαίο ραβασάκι της Nielsen οι περισσότεροι τηλεθεατές κινήθηκαν σε… άλλες συχνότητες από των πανελλήνιας εμβέλειας σταθμών, αφού τα «Others», τα «Λοιπά», (όπου συμπεριλαμβάνονται οι συνδρομητικές πλατφόρμες και τα περιφερειακά κανάλια), απέσπασαν και τον Μάιο τη μερίδα του λέοντος, με ποσοστά που συνολικά ξεπερνούν το 30%.

Γεγονός που οφείλουν να… διερευνήσουν οι διοικήσεις των πανελλήνιας εμβέλειας τηλεοπτικών σταθμών αν θέλουν να επιστρέψουν σε… κανονικότητα τηλεθέασης και να μην βλέπουν κάθε μήνα όλο και περισσότερους τηλεθεατές να… πηγαίνουν αλλού!

Media Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version