Κέρδη ή χασούρα; Ποιοι κέρδισαν και πόσο, αλλά και πόσοι είδαν το… ταμείο τους να σημειώνει μείωση; Με το κλείσιμο του μήνα, του Απριλίου, τα στελέχη των τηλεοπτικών σταθμών είδαν τις μετρήσεις τηλεθέασης και διαπίστωσαν αν κέρδισαν ή έχασαν τηλεθεατές.
Σύμφωνα λοιπόν με τις μετρήσεις τηλεθέασης της Nielsen στην κορυφή της κατάταξης και τον προηγούμενο μήνα βρέθηκε ο ΑΝΤ1 που σημείωσε 18,7% μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 18,5% στο δυναμικό κοινό.
Ο σταθμός του Αμαρουσίου κατάφερε να βρεθεί και πάλι στην πρώτη θέση σημειώνοντας αύξηση στα ποσοστά του και σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα, τον Μάρτιο, ενώ… ξεπέρασε τον εαυτό του, σημειώνοντας υψηλότερα ποσοστά τηλεθέασης σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο, τον Απρίλιο του 2015.
Αντίθετα ο ALPHA (που βρέθηκε στη δεύτερη θέση της κατάταξης) σημείωσε πτωτική πορεία και σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα, αλλά και με τις επιδόσεις του έναν χρόνο πριν. Μεγαλύτερη μείωση των ποσοστών του όμως σημείωσε το MEGA που συνεχίζει να διαγράφει καθοδική πορεία στους πίνακες τηλεθέασης.
Αναλυτικά, οι μέσοι όροι των τηλεοπτικών σταθμών τον Απρίλιο 2016 στο γενικό σύνολο και στο δυναμικό κοινό, καθώς και έναν χρόνο πριν, τον Απρίλιο του 2015 (όπως αναφέρονται εντός παρένθεσης), αλλά και τον προηγούμενο μήνα, τον Μάρτιο 2016 (που αναφέρονται στη συνέχεια), είναι οι εξής:
Όπως φαίνεται λοιπόν στον παραπάνω πίνακα, τη μεγαλύτερη αύξηση των ποσοστών του σημείωσε το EPSILON, ενώ ανοδική είναι και η πορεία του ΣΚΑΪ. Πάντως η ΕΡΤ συνεχίζει να κάνει χαμηλές πτήσεις στους πίνακες τηλεθέασης, αποδεικνύοντας ότι δεν έχει καταφέρει να πείσει τους τηλεθεατές να συντονιστούν στις συχνότητές της…!