Μετά από αρκετό καιρό απουσίας από το τηλεοπτικό τοπίο ο Λάκης Λαζόπουλος χθες το βράδυ τράβηξε πάλι κουρελού κι άνοιξε το «Αλ τσαντίρι νιουζ» του για να υποδεχτεί τους τηλεθεατές. Ωστόσο, αυτό που συμπεραίνεις βλέποντας τις μετρήσεις τηλεθέασης της Nielsen είναι ότι αυτή τη φορά οι τηλεθεατές… δεν στριμώχτηκαν στη συχνότητα του ALPHA κι ο Λαζόπουλος σημείωσε απώλειες!
Συγκεκριμένα, την πρώτη ώρα προβολής του, από τις 9 έως τις 10, το «Αλ τσαντίρι νιουζ» σημείωσε 29,1% μέσο όρο στο γενικό σύνολο και την επόμενη ώρα, από τις 10 έως τις 11, 32,3%. Αντίστοιχα, την πρώτη ώρα έκανε 27,5% μέσο όρο στο δυναμικό κοινό και τη δεύτερη ώρα 28,5%.
Αναμφισβήτητα πρόκειται για υψηλά νούμερα τηλεθέασης, αλλά όχι του… μεγέθους του Λαζόπουλου που είναι σαφές ότι έχει «χάσει» μεγάλο μέρος των τηλεθεατών του. Να σημειωθεί ότι απέναντί του στάθηκαν δυνατοί αντίπαλοι οι σειρές του ΑΝΤ1, το «Μπρούσκο» καταγράφοντας 26,8% μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 22,2% στο δυναμικό κοινό, αλλά και οι «Συμμαθητές» με 22,5% και 21,2% στο δυναμικό κοινό.
Όπως φαίνεται λοιπόν χθες, τουλάχιστον από πλευρά τηλεθέασης, δεν έγινε… της Τρίτης αλλά αρκετοί από τους τηλεθεατές επέλεξαν να μην μπουν στο «Τσαντίρι» του Λάκη. Και σίγουρα αυτό θα πρέπει να προβληματίσει το δημιουργό και να σκεφτεί αν η έξοδος των τηλεθεατών από το «Τσαντίρι» του οφείλεται στο ότι ήθελαν να παρακολουθήσουν τις σειρές του ΑΝΤ1 ή δεν ταυτίζονται πλέον με τη σατιρική «ματιά» του…!