Το έβγαλαν στον αέρα με τη σιγουριά του «νικητή», χωρίς να του δώσουν την απαιτούμενη σημασία και τώρα, με το πρόγραμμα στον «αυτόματο πιλότο» να διαγράφει χαμηλές πτήσεις στους πίνακες τηλεθέασης, αντιμετωπίζουν προβλήματα και στα επόμενα talent shows που προγραμματίζουν να βγάλουν στον αέρα.
Την προηγούμενη βδομάδα στον ΑΝΤ1 έγιναν συσκέψεις για το «Dancing with the stars» θέλοντας να ανεβάσουν τις τηλεθεάσεις τους, πριν αυτές… παρασύρουν ως ντόμινο και τα επόμενα σχέδιά τους. Όπως φαίνεται όμως, από την πορεία στους πίνακες τηλεθέασης και του χθεσινού, του 4ου live, πρέπει να ρίξουν πολλή δουλειά για να αναστρέψουν την πορεία, αφού είναι εμφανές ότι ο 5ος κύκλος του συνεχίζει να αφήνει ασυγκίνητους τους τηλεθεατές.
Οι διαγωνιζόμενοι βγήκαν στην πίστα, προσπαθώντας να αποδείξουν τις ικανότητές τους στο χορό, ενώ ορισμένοι από αυτούς το μόνο που θα κερδίσουν από τη συμμετοχή τους στο talent show του ΑΝΤ1 είναι η… βάφτισή τους σε star! Ένα «Dancing» όμως, δεν φέρνει τον τίτλο, όταν μάλιστα ορισμένοι από αυτούς δεν έχουν καμία σχέση με το χορό κι αλλού «χτυπά» ο ρυθμός κι αλλού πατούν αυτοί! Η… καθυστερημένη γκρίνια που ξεκίνησε λοιπόν στο κανάλι του Αμαρουσίου για την επιλογή ορισμένων διαγωνιζόμενων δεν έχει κανένα αποτέλεσμα, αφού τους έχουν δοθεί τα παπούτσια χορού.
Έτσι τώρα προσπαθούν να σώσουν ό,τι και όσο μπορούν την κατάσταση, πιστεύοντας ότι στα επόμενα live πρέπει να υπάρξουν happenings που θα κάνουν τους τηλεθεατές να παρακολουθήσουν το «Dancing» και να μην συνεχίσει να γράφει χαμηλές πτήσεις στους πίνακες τηλεθέασης. Χθες πάντως, αν και οι επιδόσεις του 4ου live στους πίνακες τηλεθέασης ήταν χαμηλές, το ραβασάκι της Nielsen έκανε χαρούμενα τα στελέχη του Αμαρουσίου διαπιστώνοντας ότι το talent show τους έκανε υψηλότερες πτήσεις από το «Music School» του MEGA, αφού την ώρα που οι δύο εκπομπές βρέθηκαν απέναντι η μία από την άλλη, το «Dancing» έκανε 23,3% μέσο όρο στο γενικό σύνολο και το talent show της Μεσογείων σημείωσε 21,5% μέσο όρο. Ωστόσο οι επιδόσεις του «Dancing» για όλη τη διάρκεια μετάδοσής του δεν ευχαριστούν τα στελέχη του ΑΝΤ1, αφού σημείωσε 25,3% μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 23,2% στο δυναμικό κοινό, ποσοστά τηλεθέασης πολύ χαμηλά για ένα τόσο πολυδάπανο talent show, γεγονός που τους φέρνει προβλήματα και στις επόμενες παραγωγές που θέλουν να κάνουν.
Με τη διαφημιστική αγορά να κινείται σε χαμηλά επίπεδα και να περιμένει «παγωμένη» να δει τις εξελίξεις στην πολιτική σκηνή, στο κανάλι του Αμαρουσίου προσπαθούν να… αναθερμάνουν τις εντυπώσεις για να βρεθούν οι «μεγάλοι χορηγοί» που θα αναλάβουν μεγάλο μέρος των εξόδων της παραγωγής. Και μπορεί ανάμεσα στα προϊόντα να είναι και κάποια, όπως το «Voice» που θεωρείται δυνατό –και εμπορικά- brand, αλλά στα σχέδια του ΑΝΤ1 είναι τη σεζόν να βγουν κι άλλα, όπως το «Your Face Sounds Familiar» και το «Slpash» που έχουν ανάγκη τη διαφημιστική και εμπορική στήριξη. Για αυτό και στο κανάλι του Αμαρουσίου δικαιολογημένα θεωρούν ότι πρέπει να ανακάμψουν τις τηλεθεάσεις του «Dancing» αν θέλουν να συνεχίζουν να… χορεύουν με παρτενέρ και να μην αναγκαστούν να καλύψουν μόνοι τους όλο το κόστος παραγωγής, κάτι που θα αποτρέψει πολλά από τα σχέδιά τους.