“Εγώ λοιπόν τότε το κανάλι “δεν το πούλησα”, αν και δεν είχα συμβόλαιο και ο ΑΝΤ1 μου έταζε λαγούς και πετραχήλια για μια μετεγγραφή.” ανέφερε η Βίκυ Χατζηβασιλείου.
Στην Espresso και στον Ηλία Μαραβέγια παραχώρησε συνέντευξη η Βίκυ Χατζηβασιλείου η οποία μίλησε για την απότομη διακοπή της συνεργασίας της με τον Alpha.
Η πιο δύσκολη φάση στα επαγγελματικά σου;
Η περσινή σεζόν, γιατί διακόπηκε απότομα η σχέση μου με το κοινό μου, απλά επειδή το αποφάσισε το κανάλι, ο Alpha. Έγιναν όλα πολύ γρήγορα και πολύ απότομα. Ένιωσα πολύ άσχημα για την ομάδα μου, που έμειναν όλοι χωρίς δουλειά ξαφνικά, μια ομάδα που ήταν υποδειγματική σε μια εκπομπή που ήταν πρώτη σε νούμερα τηλεθέασης, ειδικά η τελευταία μας χρονιά ήταν η καλύτερή μας ever. Κι όλα αυτά έπειτα από 14 χρόνια! Αυτά τα πράγματα δεν συμβαίνουν συχνά στην ελληνική τηλεόραση. Όλο αυτό κάπως μεταφράστηκε μέσα μου, σαν αδικία και αγνωμοσύνη, και τελικά ως μια ευκαιρία για αλλαγή…
Δύσκολο δεν σου ήταν κι αυτό που σου συνέβη με το «Έχεις Γράμμα», που ενώ εσύ παρουσίαζες την εκπομπή στον Alpha, αγόρασε τα δικαίωματά της ο ΑΝΤ1, δίνοντας το πρότζεκτ σε άλλη παρουσιάστρια;
Βέβαια. Τότες όμως συνεχίστηκε η πορεία μου. Συνέχισα να είμαι δημιουργική μέσα στο κανάλι όπου βρισκόμουν, τον Alpha. Εγώ λοιπόν τότε το κανάλι «δεν το πούλησα», αν και δεν είχα συμβόλαιο και ο ΑΝΤ1 μου έταζε λαγούς και πετραχήλια για μια μετεγγραφή. Θα μπορούσα να είχα αλλάξει κανάλι και να συνέχιζα εκεί την πορεία μου με το «Έχεις Γράμμα», γιατί έφυγε όλη η παραγωγή και θέλανε και την παρουσιάστρια, εννοείται.
Σε είχαν «πολιορκήσει» τότε στενά από τον ΑΝΤ1;
Με είχε πάρει τότε η Άλκηστις Μαραγκουδάκη για να με πιέσει να πάω. Μέχρι και τον Γιώργο Παπαπαδάκη είχαν βάλει να με πάρει τηλέφωνο για να μου πει πολύ γλυκά βρε Βικάκι, έλα εδώ και θα είναι όλα τέλεια. Εγώ όμως τίμησα την μέχρι τότε σχέση μου με τον Alpha, αν και δεν είχα συμβόλαιο, ο Alpha δε τίμησε τη σχέση του απέναντί μου, έπειτα από 17 χρόνια που ήμουν εκεί. Πάντως, όλα γίνονται για την εξέλιξη και όλα αυτά που βλέπουμε ως δυσκολίες μπορεί να είναι τελικά μαθησιακές ευκαιρίες.