Συμφωνία με μεγάλο ιαπωνικό όμιλο λιανεμπορίου ολοκλήρωσε η ALMI Foods, στοχεύοντας σε περαιτέρω διείσδυση στις ασιατικές αγορές, με «αιχμή του δόρατος» την επιτραπέζια ελιά από την Αλεξάνδρεια Ημαθίας.
Η ALMI Foods, που συγκαταλέγεται στις πλέον αναπτυσσόμενες ελληνικές βιομηχανίες παραγωγής και διανομής τροφίμων, δραστηριοποιείται από το 2017 στην Ιαπωνία και από το 2015 στην Νότια Κορέα, όπου το τελευταίο έτος κατέγραψε αύξηση πωλήσεων κατά 90%.
Στη Νότια Κορέα διανέμει τα hero products της «Γλυκοπικάντικες πιπεριές Κεράσι με κρέμα τυριών» και «Ψητά Μανιτάρια γεμιστά με κρέμα τυριών» σε συνεργασία με τοπικούς ομίλους retail , έχοντας καταφέρει να φέρει σε επαφή τους Κορεάτες καταναλωτές με τις ελληνικές συνταγές, σε μια αγορά με σημαντικά διαφορετικές διατροφικές συνήθειες.
ALMI Foods: Παρουσία σε 29 αγορές
Η ALMI Foods βρίσκεται σήμερα σε 29 αγορές, στην Ευρώπη, την Ασία και την Αμερική, στις οποίες διανέμει το 98% της παραγωγής της, καταγράφοντας πωλήσεις ύψους 34 εκατ. ευρώ το 2020, ενώ η περαιτέρω επέκτασή της στο εξωτερικό, με τη σύναψη νέων και επέκταση ήδη υπαρχουσών συμφωνιών, τον τελευταίο χρόνο, θα αποτυπωθούν σε νέα αύξηση των πωλήσεών της το 2021 κατά 5% μετά από ένα ιδιαίτερα επιτυχημένο 2020, όταν και οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 17% σε σχέση με το 2019.
«Υλοποιούμε ένα νέο πλάνο ανάπτυξης της εταιρείας στη βάση τριών βασικών πυλώνων: Κεντρικός μας στόχος μας παραμένει η συνεχής ανάπτυξη νέων αγορών, με την ολοκληρωμένη παρουσία μας και την αξιοποίηση ευκαιριών που παρουσιάζονται. Παράλληλα, επενδύουμε στη δημιουργία νέων συνταγών, πάντοτε στη βάση της ελληνικότητας, έχοντας δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα στην ανάπτυξη του Τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης της εταιρείας.
Τέλος, έχοντας ολοκληρώσει ένα σημαντικό κύκλο 25 ετών, με κέντρο της προσοχής μας τις αγορές του εξωτερικού, επιχειρούμε πλέον την αντίστοιχη ανάπτυξή μας και στην ελληνική αγορά», σημειώνει ο κ. Μηνάς Μερτζανίδης, εκ των ιδρυτών της ALMI Foods.