Την Παρασκευή 15.11 ξεκίνησε άτυπα η Black Friday στις πιο γνωστές αλυσίδες καταστημάτων με ηλεκτρονικά είδη, ενώ οι σημαντικές εκπτώσεις της μεγαλύτερης εμπορικής γιορτής έρχονται σε λιγότερο από δύο εβδομάδες (29.11).
Καθώς έχει ξεκινήσει η αντίστροφη μέτρηση για την Black Friday, οι μεγάλες αλυσίδες τεχνολογίας και ηλεκτρονικών ειδών προωθούν όλο και περισσότερο τα προϊόντα τους μέσω διαφημίσεων είτε στα social media, είτε στην τηλεόραση, είτε φυσικά στις ιστοσελίδες τους, που είναι η άμεση επαφή των καταναλωτών με τις επιχειρήσεις, εφόσον με μία αναζήτηση στην ιστοσελίδα ενός καταστήματος μπορεί κανείς να συγκρίνει τιμές και να καταλήξει στην καλύτερη αγορά για εκείνον.
Κατά την περυσινή Black Friday οι Έλληνες καταναλωτές φαίνεται να «κυνήγησαν» τις προσφορές στα είδη τεχνολογίας, αλλά ποιες είναι οι κορυφαίες 3 κατηγορίες προϊόντων τεχνολογίας που διαφημίζονται περισσότερο στις διαδικτυακές ιστοσελίδες των καταστημάτων;
Αρχικά διακρίνεται μία διαφοροποίηση στα προϊόντα που δίνουν έμφαση οι επιχειρήσεις, αλλά τα πρώτα τρία προϊόντα που βλέπουν οι καταναλωτές σε όλα τα site είναι τα smartphones, οι τηλεοράσεις και τα laptop, ενώ οι εκπτώσεις στους αντίστοιχους κωδικούς προϊόντων κυμαίνονται συνολικά από 10% έως και 52% πριν την Black Friday.
Αναλυτικότερα, στην πρώτη θέση των εκπτώσεων στις διαδικτυακές ιστοσελίδες 2 των 4 μεγαλύτερων αλυσίδων βρίσκονται τα κινητά τηλέφωνα. Μέχρι στιγμής οι εκπτώσεις στις τιμές των κωδικών smartphone κυμαίνονται από 10% έως 52%.
Την πρωτιά στις άλλες 2 μεγάλες αλυσίδες ηλεκτρονικών ειδών έχουν οι τηλεοράσεις, για τις οποίες οι εκπτώσεις στους κωδικούς προϊόντων κυμαίνονται από 10% έως 31% πριν έρθουν οι εκπτώσεις της Black Friday.
Ιδιαίτερα σημαντική και δημοφιλής για το ελληνικό αγοραστικό κοινό είναι η αγορά laptop τις μέρες των εκπτώσεων, για αυτό και είναι ένα από τα top τρία ηλεκτρονικά είδη που προωθούνται στις διαδικτυακές ιστοσελίδες των αλυσίδων. Σε αυτή την κατηγορία οι εκπτώσεις στους κωδικούς προϊόντων κυμαίνονται από 10% έως 32%. Αυτές οι πληροφορίες προκύπτουν από έρευνα του Newsit στις ιστοσελίδες μεγάλων αλυσίδων τεχνολογίας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η εβδομάδα της Black Friday είναι υπερδιπλάσια σε πωλήσεις συγκριτικά με μια μέση εβδομάδα κατά την διάρκεια του έτους, σύμφωνα με έρευνες. Ωστόσο, η πορεία της λιανικής φέτος στην αγορά φαίνεται να μην έχει την ίδια δυναμική με τις προηγούμενες χρονιές.